Scrapträff

I tisdags var jag på min allra första scrapträff, och det var såååå himla kul!! 🙂 Inte för att jag fick så speciellt mycket gjort, men ändå… mina ambitioner var att jag skulle göra ett tackkort till en 24-årig kille som hjälpte oss med datorn när den kraschade, han är guld värd för det jobb han gjorde för att få igång den igen, Tack Fredrik!!!!!

Det enda jag fick till var att jag bestämde vilka papper jag skulle ha, skar till det och sen blev det inget mer, undra vad det berodde på… jo, jag var alldeles för upptagen och fascinerad över vad min bordsgranne, Annica gjorde för nåt, hon gjorde en kartong, omslag eller fodral (vet inte vad jag ska kalla det) till en chokladkaka… det blev en helt underbar kreation, och snabbt gick det också!!!! Hon är en superduktig scrappare och numer en av mina förebilder, bara älskar allt hon gör!!!

Alltså summa sumarium av den kvällen blev att jag definitivt kommer att gå på fler träffar!!! Hoppas bara att jag kan ta mig i kragen och producera nånting också istället för att bara titta på allt underbart som de andra gör!!!:-)

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Okt 13, 2008 @ 20:10:05

    Hi hi hi! Klart att du ska gå på fler träffar!
    Jag ska försöka att fixa en ”mall” till chokladkakefodralet till nästa träff! Det var ett par till som ville ha det, så jag får försöka få till något! 😉

  2. sussies
    Okt 13, 2008 @ 20:27:33

    Me, me, me vill också ha en mall!!;-) Den idén var utomordentligt fenomenal!!! Förstår inte var du får alla idéer ifrån!!;-)

Kommentera

