Tack kort

Här är det färdiga resultatet av kortet som jag påbörjade på scrapträffen. Tack Annica för inspirationen att använda snöre genom hålen!

                                                        Tack kort

                                 

                            

                                                          

                                      

14 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Okt 14, 2008 @ 16:29:01

    Oh vilket fint kort!!! 😀

    Jag loggade häromdagen in på en scrapsida (men minns inte namnet nu…), men det funkade inte så bra med min dator att skapa online scrapbooks… för min dator är för långsam.. 😦

    Men nu har jag skaffat photoshop, så nu ska jag kanske kirra lite med det. 🙂

  2. sussies
    Okt 14, 2008 @ 21:00:28

    Tack Anna! 🙂

    Vad kul att du har skaffat fotoshop! Vi skaffade det för ett tag sen, det är jättekul när man väl bekantat sig med det, lycka till!
    Håller du på med ”vanlig” scrapbooking också?

  3. Annica H
    Okt 14, 2008 @ 22:36:40

    Se så snyggt det blev! 🙂 Har du nya projekt på G?

  4. Anna
    Okt 14, 2008 @ 22:38:10

    Jag hade photoshop förr i världen och saknade det såååå mycket, men nu äntligen har jag det igen! Men det är ännu mycket jag inte kan (har dock ”bara” photoshop elements än så länge).

    Jajamensan – jag håller på med vanlig scrapbooking med. För hundra år sen (eller.. tre kanske) så hade mitt ex och jag ett företag där vi sålde bla scrapbook-tidningar.

  5. sussies
    Okt 15, 2008 @ 00:24:32

    Coolt!! Jag skulle älska att ha ett sånt företag och få kika i alla tidningarna!!:-) Sålde ni scrapsaker också? Kan du inte lägga ut lite på din blog som du har gjort? Nyfiken!! Hehe!!:-)

  6. sussies
    Okt 15, 2008 @ 00:32:03

    Ja Annica, jag går och funderar på hur jag ska få till en lo med ett kort på mig och min mamma när jag var i 2-års åldern och jag kan inte bestämma mig om jag ska ha det i svart-vitt eller i sepia, hmmm.
    Sen funderar jag också på att göra ett kondoleanskort till en kär granne efter att hennes sambo oväntat gick bort i fredags… så sorgligt. Har aldrig gjort nåt sånt förut så jag vet inte vad jag ska använda av dekorationer och/eller stämplar och färger. Har du kanske några tips? Så svårt, vill inte att det ska bli fel.

    Förresten, killen som hjälpte oss med datorn fick sitt kort idag och han blev jätteglad, kul!:-)

  7. Anna
    Okt 17, 2008 @ 17:43:24

    Hej Sussie!

    Jag sitter just för fullt och fixar lite scrapbook-fixande som jag ska lägga ut på bloggen inom kort (idag eller imorgon).

    I det företag vi hade sålde vi bara tidskrifter (mest handarbete och hobby), tyvärr inga prylar. 😀

  8. Anna
    Okt 22, 2008 @ 19:14:07

    Hej hopp! 😀

    Nu har jag lagt upp mina digitala scraps på en egen sida på min blogg:

    http://addanna.wordpress.com/digital-scrapbook/

  9. Annica H
    Okt 28, 2008 @ 13:46:50

    Hallå!
    Jag har förlagt din adress till Sb.com!
    Kan du skicka den på min mail? 🙂
    // Annica

  10. Annica H
    Nov 06, 2008 @ 22:14:29

    Oh så jag väntar på nya alster här! Är så nyfiken på vad du har pysslat med…. 🙂

  11. Susanne
    Nov 06, 2008 @ 23:34:31

    Jag har inte fått gjort så himla mycket den sista tiden men det kommer, jag lovar. Har en lo som jag ska lägga in och jag har nyss påbörjat en almanacka till mina föräldrar (hoppas bara att den blir klar till årsskiftet… bäst att sätta lite eld i baken då för annars blir den nog inte klar!!):-)
    Har fel på skrivaren nu, är inte det typiskt när man behöver den som mest!?! Behöver ju minst 12 foton till almanackan, typiskt!!! Samtidigt hoppas jag, lite iaf. att det ska vara nåt fel som inte går att laga (får man säga så? Ja, jag gör det iaf. hehe!)för jag vill ha en skrivare i A3 format så man kan kopiera papper i 12×12 mm.

  12. BellaMio
    Maj 24, 2009 @ 00:23:59

    Vilket kul och annorlunda kort! Me like!

    Ville bara titta in och tacka för att du deltar i min BlogCandy 🙂

  13. Lena B E
    Jul 05, 2009 @ 15:23:06

    Vilket himla läckert kort!!

    Måste fråga om du fick mitt mail i fredags???

    Hoppas allt är bra med min trollvän?!
    Åker ni i morgon eller???

    Massor med kramar från hälsingetrollet. (lena)

  14. Lena B E
    Jul 05, 2009 @ 15:26:14

    Glömde!! Typiskt mej!! 😆
    Ska bli så himla kul när du kommer, längtar! 😀
    Kramizar L

Kommentera

