Kalender 2009

Det här är framsidan av den almanacka som min mor har beställt för 2009. Är inte riktigt nöjd med den, papprena kom lite på snedden och två av årstiderna blev skrivna upp och ner, typiskt mig… strulmaja som jag är, hihi. Hoppas hon blir nöjd ändå, hoppas kan man ju alltid.:-)

                                                    Framsidan

                       skanna0001almanacka-j-aanpassad-for-webblog

Tack för titten, och du, lämna gärna ett litet avtryck innan du  går, ÄLSKAR att få besök och kommentarer  här, suger åt mig av allt och blir bara mer sporrad att fortsätta scrappa!!

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Nov 07, 2008 @ 02:34:28

    Det är ju just det som är så bra med scrapbook tycker jag – att det gärna får bli lite snett å vint! 😀
    Klart hon blir jättenöjd!

  2. sussies
    Nov 07, 2008 @ 16:20:55

    Ja, du har rätt i det, det är det som är lite av charmen med scrapbook, att det inte alltid behöver bli helt perfekt. Men jag är så självkritisk och vill att det ska vara perfekt, allra helst om det är nåt man gör till nån annan.

    Ha en underbar helg!!

  3. Annica H
    Nov 10, 2008 @ 14:17:57

    Va kul att du har uppdaterat! Jättefina alster båda två! 🙂

  4. Åsa/asamia
    Nov 10, 2008 @ 22:01:20

    Å hur söt var inte den här då…..underbar!

  5. Ulrika
    Nov 12, 2008 @ 21:22:19

    Vilken snygg och annorlunda almanacka …

  6. Marianne
    Nov 16, 2008 @ 22:34:35

    Vilken jättefin almanacka det blir, allt måste inte vara perfekt, fast man är ju alltid självkritisk, inte sant? Förstår att du blir en stolt mamma, det är ju inte utan att man blir en stolt moster också! Kram Marianne!

  7. sussies
    Nov 16, 2008 @ 23:46:59

    Åh, Tack syrran! vad kul att du hittade till min nya blogg oxå! 😉

    Kramis!!!

Kommentera

