Stolt mamma!!

Hej, jag bara måste få tala om för alla hur stolt mamma jag är nu (det är jag i och för sig alltid över mina 2 barn)!! Tidigare i veckan kom min son hem från skolan och berättade att han hade blivit tillfrågad om att bli kamratstödjare (han går i 8:an) och han tvivlade inte en sekund. Han ville gärna bli det och jag frågade varför han ville bli det och han svarade; jag vill att alla elever ska hålla sams och inte bråka med varann eller mobba någon, för jag har själv varit i den situationen och då hade jag velat haft någon elev som stöttade mig. (Gullunge där, va?) Sen så hade läraren sagt att det är en väldigt bra merit för framtiden att ha varit kamratstödjare och om han nu blir utvald att bli det så ville han ha den meriten.

Blir man inte stolt som förälder då, så vet jag inte vad….!!!:-)

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elzie
    Nov 08, 2008 @ 13:35:38

    Hej du!
    Vad roligt att få tag i din nya blogg. Hade ju tagit bort det pm:et som jag fick av dig med adressen i. Man är ju smart!! Men nu ska jag lägga in den nya adressen istället.

    Hinner inte skriva mer för nu är det dags att gå till jobbet igen.
    Ha en skön helg.
    Kram Elzie

  2. Åsa/asamia
    Nov 10, 2008 @ 22:00:32

    Förstår att du är stolt över din son…tänk om alla var en så bra kompis.

  3. Kicki
    Nov 12, 2008 @ 00:49:46

    DU ska vara stolt, vilken kille du har!! 🙂
    Dunderfin layout har du också!

    kram
    Kicki
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

  4. Anna
    Mar 03, 2009 @ 14:06:34

    Du ska VERKLIGEN vara stolt! Jag blir nästan lite rörd till tårar här nu. Tänk om det fanns många fler som din son – så många ungdomars liv som hade blivit bättre då. Jag hade behövt någon som honom när jag gick i skolan. Han kommer ändra någons liv! Underbart!
    Många kramar till dig – och till din fantastiska son!

Kommentera

