Strulmaja!!!!

Ojojoj, vilken stor strulmaja jag är alltså!!!!! Jag ska nog inte röra datorn alls idag!!!!!!!!!!!!!!

Nu var jag in och skulle radera en grej och råkade radera mina 2 sista inlägg, TYPISKT MIG alltså!!!!

De som tyvärr försvann var inlägget om en utlottning på en annan blogg och det sista jag skrev om ”Äntligen snö”, grrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!  Jag som hade skrivit så mycket i det inlägget, gissar att det inte går att återställa på nåt vis. 😦

Är det någon som vet om det går? Så snälla, help me!!!!!!

Lägger iallafall in fotot på våra små sötnosar igen.

                                               Puzzel & Jira

                      elinc2b4s-teater-layout-0183

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. miapuh
    Feb 17, 2009 @ 06:02:55

    nä men oj så söta hundar 😀

Kommentera

