Bloggcandy igen! :-)

Hittade ännu en bloggcandy i Annica´s blogg (kika in hos henne för att se en bild av ”godiset”) med ett helt underbart sagolikt scrappaket för utlottning. En jättefin scrapblogg!
Om du oxå vill vara med i utlottningen så kan du kika in hos Karins krukke

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Nov 22, 2008 @ 03:59:06

    TACK SNÄLLA du Sussies för ALLA dina fina kommentarer på min blogg JAG BLEV VÄRKLIGEN SUPER GLAD ska du veta:) Den låda som ser gammaldags ut har jag sydd runt kanten uppe och nedre det stämmer. Det tar några timmar att göra en sådan låda det gör det så hoppas att den som får den tycker om annars är det lite tråkigt efter allt arbete. Du har jättefina alster her hos dig med som jag värkligen tycker om hur snyggt som helst:)
    SJÄLVKLART får du lägga till mig på din blogg lista jag blir bara hedrad över det! Hoppas det är ok att jag lägger till dig med då?
    Ha en underbar helg, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

  2. sussies
    Nov 22, 2008 @ 04:06:45

    Självklart får du lägga till mig oxå hos dig, bara kul! 🙂 Den som får den lådan och alla dina andra grejer oxå ska verkligen känna sig hedrade över att få så vackra saker. Vet att det ligger både mycket tid och kärlek bakom såna projekt, du är verkligen duktig!!
    Ser fram emot att kika in då och då hos dig för att se vad som finns att kika på!
    Ha en underbar helg du mé!
    Kramar Susanne

  3. Annica H
    Nov 22, 2008 @ 09:28:26

    Kolla in! Här börjar det hända saker minsann! Du! Jag glömde att du hade en fundering kring en signatur?!? Vi får ta en dag framöver! 🙂

  4. Lilla pyssel Inger
    Nov 22, 2008 @ 14:35:14

    TACK SNÄLLA igen Sussies över dina ord som gör mig himla GLAD och stolt du är ALLTID välkommen att titta in hos mig det är bara roligt!
    Må så bra så hörs vi på våra bloggar nu finns du med på min blogg lista också så att jag hittar till dig lätt med:)
    Många kramisar från lilla pyssel Inger

Kommentera

