Några julkort…

Visar upp några av de julkort jag gjort för i år, gjorde dem redan i aug/sep för att vara ute i riktigt god tid i år för i fjol hann jag inte få ut dem innan jul, och det är såååååå tråkigt, eller hur!?!
I år har jag hållit dem i en ganska enkel stil, kände för det i år, men hoppas mottagarna blir nöjda ändå. 🙂

Ni kan se resten av mina julkort och fler layouter på min hemsida på sb.com, länken finns till höger om ni har lust att kika in där oxå en sväng. 🙂

                                                    Julkort

                 skanna00106_1julkort2008-svenskt-god-julpapper-snoflingor-rod-vit1                        skanna00146_1julkort2008-god-jul-tags-naturrodsvart 

  skanna00098_1julkort2008-stamplad-angel-pa-kalkesvart-med-stripes skanna00087_1julkort2008-rutor-m-renpapper-vit-rod skanna00114_1julkort2008-3embossade-stamplar-i-svart-vit-gron skanna00173_1julkort2008-papper-mrenarscallop-god-jul-rodsvartnatur                                            

  skanna00133_1julkort2008-stamplad-tomteflicka-pa-svart-rodgron skanna00155_1julkort2008-gron-gran-rod-gron-svart skanna00128_1julkort2008-vit-stamplad-god-julstjarna-rod-gron  julkort2008-snogubbepapper-m-vikt-hornband-ljusblagronnatur                                           

   skanna00164_1julkort2008vit-cb-snoflinga-ljusbla-gra-snoflingor                  skanna000310_1julkort2008-reverse-spot-roda-cirklarstjarnor                skanna00183_1julkort2008-cb-snoflinga-scallopcirkel-gravitbla   

Suck, precis som vanligt så ska det jäklas när jag ska göra nåt, ja… ni ser själva hur bilderna hamnade!!! Har hållit på i evigheter för att få dem mer centrerade utan att nån bild ”hoppar iväg”. Kanske det går bättre nästa gång, grrrrrrr!!!!!!!!! Men det går ju att titta på dem ändå, men ändå, suck!!!!           

                                                                                    

 

                                                                           

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Nov 23, 2008 @ 06:22:42

    Vilket fint gäng Julkort du har fått i hop, jag har precis lagt ut ett gäng till hos mig. Har ca 40 stk jag ska göra och har nu kommit över halvvägs så nu börjar jag se ljuset:)
    Ha en jättetrevlig söndag, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

Kommentera

