Dogtags!

De här små ”tagsen” gjorde jag till vovvarnas små nattkrypin så de skulle veta vems krypin som är vems (ja, jag vet att de inte kan läsa och de hittar superbt sitt eget ändå) men jag kunde inte låta bli. Det blev ganska gulligt iallafall. Storleken på dem är ca. 6×2,5 cm.

                                                       Dogtags

                        sommaren2008esavslutning9an15190_1bonetag-jira         sommaren2008esavslutning9an1518_1bonetag-puzzel2

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Nov 25, 2008 @ 02:06:08

    Vad fina! 😀 Även att hundarna inte kan läsa, så kanske de känner att matte gjort dessa för att hon älskar dem!
    Mina hundar snarkar i soffan och fotöljen så jag har inga dogdags för deras sängar. 😆

    Kram!

  2. Lilla pyssel Inger
    Nov 25, 2008 @ 09:05:47

    Hej och god morgon på dig Sussie:) Vilken KUL ide dina vov tags är jo hur söta som helst GILLAR MASSOR du är duktig du:) Jag har haft besök av John Blund en liten stund i natt så det känns mycket bättre i dag tack med värk och hostan. Jag hoppas att jag mår så bra i löpet av dagen att jag kan följa med på Julpyssel i kvald brukar vara KANONKUL:)
    Några Julkort blev det i natt bara 4 stk:) men om jag ska säga det själv så är det dom bästa Julkort jag har fått till, det är första gång som jag känner att jag är riktigt nöjd. Kanske är så att när jag kommer till Julkort nr 40 så är jag jätte jätte nöjd ha ha ha 🙂
    Du är så himla trevlig Sussie så maila mig din adress så kommer du med på min Jullista så sänder jag ditt ett Julkort om du vill ha:)
    Ha en toppen dag, hälsningar och kramar från lilla pyssel Inger

  3. NetteR
    Nov 25, 2008 @ 10:01:19

    Jättesöta benskyltar till de söta hundarna 🙂

  4. Annika
    Nov 25, 2008 @ 22:33:14

    Hej!

    Vilken fin kommentar du skrev inne hos mig! Blev alldeles rörd; det är fantastiskt att var till inspiration för andra!

    Jag hoppas du har det bra och njuter av tiden fram till jul! Jag älskar julen och har börjat plocka fram inför advent!

    Jag är sååå dålig på att kommentera hos andra, hinner inte, försöker prioritera andra saker istället, men ska försöka titta till dig emellanåt! Kram
    Annika

    Nu ska jag bläddra lite hos dig…

  5. Lilla pyssel Inger
    Nov 26, 2008 @ 11:39:43

    Hej där på dig 🙂 Du skriver ALLTID så fina och goa kommentarer på min blogg man blir så himla GLAD ska du veta! Jag köpte en massa stämplar men sen när jag skulle börja måla så blev det helt katastrof jag lovar å jag bar så arg på mig själv som hade köpt en massa stämplar. Sen tänkte jag att jag måste prova mig fram och jag lovar jag har provat måla med akvarell pennor, akvarell målarfärg olika tusch pennor till slut så blev det desstress dynor och dom funkar så nu klarar jag av att måla mina stämpel motiv men det tok ett tag innan jag fiksade det så jag lovar om du testar dig fram så hittar du nog ut av det du med:) Nu har jag noterat din adress så nu kommer brevbärren med Julkort till dig från Nyköping:) Sköt nu om dig och ha en underbar dag massor med hälsningar och kramar från lilla Inger

  6. Elisabeth
    Nov 28, 2008 @ 09:06:11

    Superläckra! Men är du alldeles säker på att de inte kan läsa?

Kommentera

