Presentask

Det har varit lite stiltje här nu på scrappade saker, men det har inte varit stiltje i min scraphörna.  🙂 Håller fortfarande på med den almancka mina föräldrar ska få fast just nu är skrivaren trasig och inlämnad för reparation, vem vet när vi får hem den igen, hoppas det blir innan jul så jag hinner skriva ut alla bilderna till den innan årsskiftet.

Håller oxå på med en presentask till min svåger som fyller 50 år på fredag, har bara lite små detaljer kvar, så jag kan inte visa den här förrän tidigast på lördag av förståeliga skäl. 😉

Det är första gången jag gör nåt annat än vanliga kort och layouter och jag är ganska nöjd med den, hoppas bara att han gillar den oxå! 🙂

Kram på er alla!!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica
    Dec 02, 2008 @ 09:12:37

    Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! Ser fram emot att se dina nya alster. Ha en bra vecka! 🙂

  2. Lilla pyssel Inger
    Dec 02, 2008 @ 09:43:17

    Blir så GLAD över att du mår bättre och väntar med spänning på dina nya saker ska bli jättekul att se:)
    Den röda blomman glittrar för att jag har haft på rött glitter lim!
    I dag ska jag till smärtklinikken så det blir inget inlägg eller något pysslade i dag orkar inte det när jag har smärtklinikken. Har inte varit där på behandling på ett tag på grund av min envisa förkylning och hosta!
    Sköt nu om dig och hoppas din medicinering fungerar bättre nu, många många värma stora kramar från din lilla blogg vän Inger

  3. Mollan70
    Dec 08, 2008 @ 21:38:51

    Hejsan!
    Tittar in. =O)

Kommentera

