Liten Puzzelbit! :-)

I väntan på att kunna lägga in bilder på mina senaste projekt så vill jag visa den här layouten som jag gjorde i höstas på vår älskade lilla vovve-prinsessa. Hon är en helt otrolig liten vovve, snäll, rolig och vansinnigt go och ”pratar” mycket när hon vill nånting och när hon busar. Hon är 4½ år och har verkligen barnasinnet kvar då hon älskar att leka. Om hon fick som hon ville så skulle hennes dagar helt bestå av lek all hennes vakna tid.

                                                         Puzzel

                         skannadescrappuzzel_1rod-ljusbla

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa/asamia
    Dec 04, 2008 @ 08:14:49

    Å så fin LO, och sååå söt hund!

  2. Lilla pyssel Inger
    Dec 04, 2008 @ 10:37:10

    Å WOW vad söt gillar massor massor jättefina färger också:) Tack snälla goa du för din omtanke och dina gulliga goa ord, man blir så himla värm om hjärtat och glad över allt det fina som du skriver till mig! Jag har ingen bra dag i dag tyvärr så orkar inte med så mycket och natten har varit mycket lång för jag har inte orkat pyssla heller. Men vet att jag mår riktigt dåligt ett par dagar efter sådan behandling innan det blir bättre så det är bara att bita i hop. I dag kommer en underbar pyssel kompis på besök som ska ta hand om mig hon är så himla god. Hon lagar mat får mig att skratta och får mig att tänka på annat en min värk. Förlåt är inte så himla positiv i dag som jag vill vara men det blir bättre sen. Hoppas det går bra för dig och att du mår bättre min vän, jag önskar dig en underbar dag och sänder dig en massa stora kramar från lilla Inger

  3. cicci
    Dec 04, 2008 @ 19:46:28

    Vilka söta vovvar ni har. Din LO är ju så fin.
    Tack för kommentar i min blogg.
    Kram

  4. Annica H
    Dec 04, 2008 @ 21:23:55

    Oh så sött! Gillar allt! Öljetterna med pärlfloss, spetsen, blomman, grungeboarden… Dessutom är fotot jättefint! 🙂

  5. Gurkiss
    Dec 07, 2008 @ 09:23:07

    Jätte snygg LO 🙂

    kram Gurkiss

  6. Petra
    Dec 09, 2008 @ 22:36:35

    Vilken fantastiskt fin LO. Söt vovve.
    Tack för den vänliga kommentaren hos mej.
    Kram

  7. Erica
    Feb 11, 2009 @ 15:30:30

    Oj sååå söt både vovve å LO!! Puzzel är allt ett riktigt gosedjur!
    Kram

Kommentera

