Överraskning!!!

När jag kom hem från stan idag så fanns ett brev i postlådan vars innehåll gjorde mig rörd till tårar och det var från min goa, underbara bloggvän; lilla Pyssel Inger!! I kuvertet fanns ett helt bedårande underbart vackert julkort, och Inger; du visste precis vilket kort som jag hade fallit för! Hur kunde du veta det vännen? Där fanns oxå utstansade kvistar och stämplade ursöta julmotiv, hela 24 st.!!! Du är såååååå snäll och god Inger och jag vet inte hur jag ska kunna återgälda detta, men nånting blir det iallafall, var så säker!!! 🙂

TACK INGER!!!    DU ÄR GULD VÄRD FÖR MIG,   1000 GÅNGER OM!!!!

1000 varma kramar till dig!!!!

                                 Allt det här fina fanns i kuvertet!

                    skanna0001julkortkvistar-som-s-fatt-av-lilla-pyssel-inger3

              skanna0002stamplade-julmotiv-som-s-fatt-av-lilla-pyssel-inger2      skanna0003stamplade-julmotiv-som-s-fatt-av-lilla-pyssel-inger2   skanna0004stamplade-julmotiv-som-s-fatt-av-lilla-pyssel-inger2

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ulrica
    Dec 10, 2008 @ 09:43:10

    Nämen vad gulligt! =) Visst blir man så glad!!! Det är fler som får överraskningar, men så ska det vara i juletider! =)

    Ha det gott, kram

  2. Marianne
    Dec 10, 2008 @ 14:39:26

    Vilken överraskning, här kommer en till, om du kollar in på min blogg så förstår du. Kram Marianne

  3. Anna
    Dec 10, 2008 @ 23:19:46

    Hej.

    Vilken tur du har då 😉

    Kikade runt lite på dina sida och guu så fina alster du gör 😀 Älskar idén med kalendern, älskar iofs allt… Jag har börjat på en jag med, men den blir mindre.

    Tack för dina söta ord på min blogg 🙂

    Kramar Anna

  4. Lilla pyssel Inger
    Dec 11, 2008 @ 13:13:24

    Hej på dig min underbara vän:) Vad du är god och vad fint du skriver om mig är det verkligen jag:)
    Jag vill inte ha något tillbaka alls det var inte därför som jag skickade det till dig. Du har varit ett så himla stort stöd och en så GOD vän/medmänniska och därför så ville jag ge något tillbaka till dig för det är du verkligen värd. Du gör mig helt grått färdig med att skriva så om mig ska du veta.
    Man blir så himla glad när man inte mår helt bra å så får man sådant fint stöd från någon annan det gör så himla mycket att någon där ute bryr sig och tycker om en det är något att vara rädd om och våran vänskap som vi har fått är jag mycket rädd om för den betyder så himla mycket för mig ska du veta!
    Det har varit en riktig tuff och riktigt jobbig vecka för första gång i dag så känner jag att jag orkar med något mera en bara att ligga.
    Var hos läkaren i måndags och blev sent direkt upp på akuten där jag fick kortisån intravenöst fick åka hem på kvällen fast mot läkaren´s motvilja och jag fick lova att komma tillbaka på tisdag för forstätt behandling. Det har varit så mycket sjukhus och läkare sista ett och ett halvt året så ville bara inte vara kvar och min sambo tok ledigt å har tagit hand om mig. Jag har sådan himla tur som har honom han är VERKLIGEN GULD VÄRD! Jag fick spendera hela tisdagen också på sjukhuset men i går slapp jag att åka in och i dag känner jag att jag börjar få lite av mina krafter tillbaka. Är faktiskt sugen på att pyssla lite i dag och det måste vara ett friskhets täcken eller hur! Jag hoppas du har det bra och mår bra min vän, tänker på dig med ska du veta TACK SNÄLLA du för alla dina fina ord, för att du tänker på mig, för din uppmuntran, din medmänskligt och all din omtanke för mig DU ÄR GULD VÄRD FÖR MIG OCKSÅ:) Många tusen STORA KRAMAR tillbaka till dig från lilla Inger

  5. Lilla pyssel Inger
    Dec 12, 2008 @ 22:12:11

    I dag är det du som gör mig TOPPEN SUPER GLAD:) TACK TACK TACK TACK OCH TUSEN TACK FÖR allt det fina som jag fick av dig i posten i dag du gjorde mig SÅ HIMLA GLAD VAD DU ÄR GOD ! Jag fick av Lene också så jag har en heder plats med saker och den pryder ditt kort på ena sidan och Lene sitt kort på andra sidan. Vilken himla tur jag har som har fått en sådan himla fin vän som du bara via bloggen det är helt otroligt! Jag ser bara fram i mot många trevliga kontakter och hoppas att vi någon gång kan få till att träffats ut på det nya året det hade varit så himla kul! Vissa människor klickar man bara totalt med och det har jag gjort med dig, Lene och Marit ni är min bästa JULKLAPP som man kan önska sig att ha riktigt goda vänner som tänker på en och som bryr sig det är jo bara TOPPEN! Har fått vilat/ sovit lite mitt på dagen i dag JIPPI för det har gjort undervärk, känner mig lite piggare och har fått lite ork tillbaka det är så himla skönt att det börjar vända nu för denna veckan har inte varit kul det har varit en riktig pärs å det känns i hela kroppen!
    TACK SNÄLLA FÖR ATT DU FINNS OCH ÄR EN SÅDAN HIMLA GOD VÄN!
    Jag hoppas du mår bra och att du har haft en bra dag, önskar dig en underbar Lucia men mycket lys och värme, TÄNKER PÅ DIG! Många många värma STORA kramar från en mycket GLAD och TACKSAM Inger:)

  6. Annica H
    Dec 12, 2008 @ 22:49:43

    Men så mycket fint du har fått! Det är du värd! 🙂
    Pyssel Inger är en fantastisk människa! Var glada att ni har varandra.
    Ha en fortsatt skön advent!

  7. Annica H
    Dec 12, 2008 @ 23:24:51

    Oh! Just det! Du har något att hämta i min blogg…

  8. mummylade
    Dec 13, 2008 @ 00:15:35

    Superfina saker i din blogg. Man blir så glad av att läsa den 🙂

Kommentera

