Min första award!!! :-)

Titta här vad jag fått av AnnicaH, min allra första award, jag är så glad och stolt!! 🙂

                                             award

Reglerna är sådana:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.
Jag har nominerat: ( Oj så svårt detta är…)

 

1. Lilla Pyssel Inger~ En alldeles underbar, stöttande och go medmänniska, suverän scrappare och besök gärna hennes blogg!!!

2. AddAnna~ En rolig, helskön, stöttande och mycket hjälpsam tjej, kika gärna in hos henne också!!!

3. Hemlängtan-Marianne~ Syrrans nystartade blog om heminredning och lite annat smått och gott!!!

4. Pandy Scraps Here-Laura~ Superduktig scrappare , en stor inspirationskälla för mig och en av mina bästa vänner inne på www.scrapbook.com!!!

5. Tesa~ En tjej med en alldeles egen scrapstil och också en stor inspiratör!!!

Det finns så många bloggare som jag skulle vilja uppmuntra  och som jag beundrar och därför skickar jag en stor cyberkram till Er alla!

Annica, då du redan fått den här awarden av två andra så ger jag tillbaks den till dig så här (antar att det blir för mycket med tre likadana) för jag tycker att du är värd den flera gånger om!!! STOR KRAM TILL DIG!!!

Hoppas att alla får en underbar 3:e advent helg och en mysig och fridfull jul med kärlek och omtanke till alla som ni älskar och alla andra människor ute i världen som behöver en extra tanke under julen!

KRAM på Er alla!

Susanne

11 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Dec 13, 2008 @ 09:38:41

    Oh, tack tack tack!!!!
    Vidareskickande kommer! 😆

    Massa varma kramar!!

  2. Annica H
    Dec 13, 2008 @ 10:24:04

    Så snäll du är! 🙂 Tack så mycket!
    Ha en skön helg!
    Kram Annica

  3. Lilla pyssel Inger
    Dec 13, 2008 @ 12:37:53

    Hej där min underbara vän och TACK SNÄLLA för awarden du är jo en riktig pärla:) Du ska veta att dina ord är en av dom bästa medicinerna man kan få jag blir helt övervaldad över allt det fina som du skriver om mig och till mig vet inte vad jag ska säga är detta mig!
    Du måste jo ha stansat nästan ihjäl dig din stackare för det fanns jo med hur mycket fint som helst jo och jag lovar att jag kommer att få användning för sakerna som jag fick TACK SNÄLLA ! Jag är mycket för stämplar och mest Magnolia dom bara älskar jag så ser du något stämpelmotiv hos mig som du gillar så måste du snälla hojta till så stämplar jag åt dig!
    TACK NOG EN GÅNG FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR OCH FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN DET BETYDER SÅ MYCKET:) Det känns bättre i dag igen en i går så det går framåt med hosta och bröstont så jag kanske kommer hem till Norge till Jul i alla fall, jag hoppas det !Ha en underbar dag och ta väl hand om dig, i dag ska jag tända ett ljus för dig och tänka på dig MÅNGA STORA VÄRMA KRAMAR FRÅN DIN VÄN LILLA Inger 🙂

  4. Marianne
    Dec 16, 2008 @ 23:13:04

    Tack snälla för awarden! Du får kolla vilka jag nominerat i min tur.
    Kram Marianne

  5. Lilla pyssel Inger
    Dec 17, 2008 @ 04:15:30

    Ville bara säga hej till min underbara vän och säga att jag tänker på dig och hoppas att du har det bara bra och mår bra:) Kramisar i massor från lilla Inger

  6. TesaB
    Dec 17, 2008 @ 09:32:26

    Tack söta du! Du vet att du är alldeles för snäll och gullig va!?! LOL!
    Sköt om dig och en stor varm julkram!

    Tesa

  7. Lilla pyssel Inger
    Dec 19, 2008 @ 07:52:45

    Å blev så himla GLAD när jag såg att du hälsat på min vän:) Vad tokit att du är så himla trött och orklös jag känner mera att jag kryper snart på väggarna för jag kan inte slappa av å får knappt sova alls! Tänk om jag kunde få lite av din trötthet och sova lite mera och du av mitt pirr så att du orkade mera då skulle det bli perfekt eller hur!
    Tänk på Susanne att det viktigaste är att du mår bra allt annat är inte viktigt och det kan vänta! Gör det som är bäst för dig och det som du mår bra ut av och ta en sak i taget Julen kommer å Julen går förbi ändå. Det är inte värt att stressa upp sig för min vän det har jag fått lära mig den mycket hårda vägen!
    Ska till farbror doktorn i dag och ser det ok ut så försöker vi komma med ett plan på söndag eller måndag, hoppas bara att det finns fly biljetter kvar aj aj aj !
    Tänker på dig också en massa ska du veta, sköt om dig så hoppas jag att du får en underbar dag med en massa energi som jag sänder till dig NU!!!! Är så himla glad och tacksam för att jag har fått kontakt med dig och fått en sådan underbar vän det är väl en riktig fin Julklapp:)
    Massor massor med energi kramar från lilla Inger

  8. Lilla pyssel Inger
    Dec 20, 2008 @ 21:01:23

    Hej där min goa vän:) Jag vet inte vad som har hänt men jag är helt SLUT både fysiskt och psykisk just nu. Var hos läkaren som talade om att jag fick själv bestämma om jag ska åka eller inte men han tyckte väl att jag skulle stanna hemma och bara ta hand om mig själv. Jag forstår vad han säger men det är lätt för honom när min dotter redan är i Norge och alla andra väntar på en det är så himla svårt…. Jag har inte orkat packa vet inte vad jag själv ska göra det får bli så att jag får hoppas att jag får sova på saken en liten stund och sen se vad jag gör men jag mår fortfarande inte bra så vi får se vad som händer?
    Skönt att höra att det fungerar bättre för dig min vän det gör mig så himla GLAD och lättad vi får hoppas för bådas skull att år 2009 blir vårat år där vi kan få må bättre och bara vara min vän det skulle vara den bästa Julklappen någon sin eller hur! TACK SNÄLLA VAD DU ÄR GOD MED DIN KOMMENTAR OM MINA PRESENTPÅSAR det gör mig så GLAD ska du veta:) Jag önskar dig allt gott min underbara vän och jag hoppas att du tar det lugnt och tar hand om dig själv. En RIKTIG GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH DIN FAMILJ. Många många värma hälsningar och kramar från lilla Inger

  9. Lilla pyssel Inger
    Dec 22, 2008 @ 06:30:51

    Hej på dig underbara væn:) Jag har åkt till Norge ær dær nu men fråga mig inte hur jag kom hit och hælften av julklapparna som jag skulle ha med mig ær kvar hemma men det ær som det ær jag ær hær i alla fall! Min stakkars sambo en riktig klippa fick packa och hjælpa till med ALLT så vet inte ens vilka klæder jag har med mig bara jag kommer i dom så ær det ok det ær inte så viktigt eller hur! Han har gjort sitt bæsta och mera kan man inte begæra av en mænniska han ær mitt ALLT det bæsta som finns och jag ælskar honon av hela mitt hjærta:) Jag kom hit och fick gå och lægga mig direkt før jag skakade å hade ont i hela kroppen efter riktigt mycket vila och varm dricka så har jag børjat bli mænniska igen. I dag hoppas jag att jag mår så bra att jag kan træffa mitt underbara barnbarn har længtat så længe så jag hoppas det går bra! Hur ær det med dig min væn? Tænker massor massor på dig och hoppas att du har fått må bættre och bættre, lova att ta hand om dig sjælv snælla:) Många hælsningar & kramar från lilla Inger i Norge:)

  10. Lilla pyssel Inger
    Dec 24, 2008 @ 07:26:11

    Tænker massor på dig min væn och vill bara sænda en STOR JULKRAM TILL DIG och hoppas att du mår bra och har det bara bra:) Julkramar och Julhælsningar i massor massor till dig från lilla Inger

  11. Marianne
    Dec 30, 2008 @ 14:49:15

    Skickar en liten nyårshälsning och önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Har inte sett några nya inlägg på din blogg på ett tag, så jag hoppas att allt är bra med dig, fast jag vet ju hur det kan vara, energin ska räcka till så mycket. Tänker på dig!
    Kram Marianne

Kommentera

