Kalenderkort 2009

                   GOD FORTSÄTTNING ALLA VÄNNER PÅ DET NYA ÅRET!

Hoppas 2009 blir ett bra år för Er alla och att Ni får må bra och att ni får nya underbara minnen att scrappa om!

För min egen del så hoppas jag att 2009 blir ett bättre år än förra året blev för mig, som kantades av ohälsa för min egen del och lite andra otursgrejer som inträffade. Men vi ska inte se bakåt utan bara se framåt och ta dag för dag och göra det bästa av den, eller hur?

Nu har jag gjort färdigt datumkortet till Februari’s layout till kalendern som jag håller på med. Stämplade de svarta stjärnorna med mina favvisstämplar Grunge collection från Stempelglede som även går igen på layouten och de gula stjärnorna är distressade med ColorBox Bisque.

                                                Datumkort Februari 2009

skanna0001almanacka-februari-2009-datumkort-svartgul

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Jan 08, 2009 @ 00:10:41

    Hej vad det går! Din kalender är väl snart klar?!?
    Om du tittar in hos mig, så har du en award att hämta!
    Kram Annica

  2. Lilla pyssel Inger
    Jan 08, 2009 @ 10:24:07

    DU är helt otrolig vilket arbete du har lagt ned på Din Kalender är helt stum av beundran att du har det tålamodet:) Om det tar för lång tid så tröttnar jag och tycker inte det är kul men du får jo njuta i tolv månader av allt det fina du har skapat så det är nog värt det eller hur:)
    JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIN AWARD HOS Annica tänk jag fick jag också blev så himla GLAD så:)
    Du har helt rätt min vän man ska inte se bakåt och lägga tid å energi på det som har varit man ska se framåt och lägga tid och energi på det man kan göra något åt!
    Jag önskar att solen kommer skina på dig mycket att du får ett bra år 2009 att du får må bra och upleva en massa fina saker så att du får en massa fina minnen att ta med dig:)
    Önskar dig allt gott min vän och sköt nu om dig, tänker massor på dig! Många stora värma kramar från lilla Inger

Kommentera

