Kalenderkort 2009

Nu har jag även gjort färdigt layouten för April månad och så här blev den. Lilla vovven fyller 5 år i April så därför fick hon hamna där i kalendern tillsammans med mig (som ser alldeles förfärlig ut på det här fotot… trött, sliten och osminkad, usch!) Lova att ni bara tittar på lilla söta vovven! 😉

                                                     April 2009

almanacka-april-2009-puzzelsusanne-rodsvartbeige1

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Jan 09, 2009 @ 14:53:00

    WOW vad du pysslar min vän:) Vilka fina färger å sammansättning gillar massor massor och den lilla vovsen är hur söt som helst och jag är säker på att vovsen tycker att husse är lika söt:)
    Hoppas du mår bra, ha en underbar dag och helg KRAMISAR i massor från din lilla vän Inger

  2. Annica H
    Jan 10, 2009 @ 01:00:05

    Försök inte med mig… 🙂 Jag tittar på ALLT! Här finns väl inget att gömma undan? Jättefint!
    Kram Annica

Kommentera

