Award x 2!

Ojoj, blir så glad och lite chockad när jag såg vad jag fått av Annica, 2 awarder på samma gång!
Den första vill hon ge till alla som besöker hennes blogg och lämnar fotspår efter sig, och då jag inte kan låta bli att kika in hos henne varje dag så tar jag åt mig äran av denna award. Annica är en fullkomligt superduktig scrappare, en underbar, omtänksam och otroligt snäll vän så vem kan låta bli att besöka hennes blogg? Inte jag iallafall!!!

Så TACK snälla Annica för de 2 jättefina awarderna!!!

                                 award-fran-annicah1          

Så här säger reglerna:

-De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
– Länka till den bloggen du fick den ifrån.
– Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
– Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Så var det ju det här med nomineringarna som är så himla svårt, skulle vilja ge den till alla som jag besöker och som besöker mig men det är så många så jag gör som en del andra har gjort, jag ger den till alla mina blogvänner!

Håll till godo! 🙂

 Nästa award blev jag helt tagen av och nog trillade det en liten tår när jag läste om kriterierna för den och vad Annica skrev som hennes ”nomineringskriterier”!  Tänkte; är jag värd denna, är det här verkligen jag?! Så Annica, jag känner mig oerhört hedrad av att ha fått den här awarden av dig så jag ger den genast tillbaka till dig!!! Håller fullständigt med dig om att det finns så många människor med underbara bloggar och som är helt underbara människor som är osjälviska och delar med sig av både positiva och lite allvarliga glimtar ur deras liv. De ger inspiration, uppmuntran, glädje och omtänksamhet och genom att nominera några av dem så vill jag visa min uppskattning för vad de betyder för mig!

                       award-av-annicah-8-januari-franska5

                   Detta är “kriterierna” för denna award!

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Här kommer mina nomineringar av de som jag tycker har jättefina bloggar och är underbara människor som delar med sig av både glädje och sorg, inspirerar mig att bli både en bättre scrappare och en bättre människa och dessa bloggar besöker jag så ofta jag kan!

Inger, en helt underbar kvinna som delar med sig av det hon skapat och är omtänksam, stöttande, uppmuntrande och en oerhört god vän fast vi aldrig träffats IRL!!! Love you!!!

Mirabyll, en fantastisk kvinna som frikostigt delar med sig av det hon skapat till alla som är intresserade och hon är en otroligt duktig ”tag- och journalingmakare” mm.! Besök gärna hennes blogg så får ni se allt fint hon skapat som vi alla scrappare kan få ta del av!

Laura, min bästa vän på den amerikanska scrapsidan; SB.COM som har stått vid min sida och stöttat mig när saker och ting inte alltid har varit så positiva och hon är också en otroligt duktig scrappare och en stor inspirationskälla för mig!

Marianne, en tjej som har en alldeles jättefin nystartad blog och hon är jätteduktig på både heminredning och som nystartad scrappare! Hon gör jättefina layouter med små medel, besök gärna hennes blog!

Anna, en kvinna med en underbar humor som skriver direkt ur hjärtat på sin blog och hon är en omtänksam, hjälpsam och en otroligt snäll vän som aldrig är sen att ställa upp när man behöver hjälp, hon är även en duktig digiscrappare! Kika gärna in hos henne!

Elzie, också en vän från SB.COM som stöttat och uppmuntrat mig i både vått och torrt och en jätteduktig scrappare och hon länkar ofta till fina utlottningar hos andra bloggare! Hon har en otroligt fin blogg som verkligen är värd att besöka!

Tesa,  också en vän från SB.COM och hon är en tjej med stor skaparlusta och en otroligt duktig scrappare som har inspirerat mig mycket! Gör gärna ett besök hos henne så får ni se vad jag menar!

Lena, en kvinna med en jättefin blog och liksom jag även har fibromyalgi! Hon gör också fina scrapalster, besök gärna hennes blog!

Naturligtvis så vill jag ju också skicka dessa båda awarder tillbaka till min underbara vän  Annica som är så otroligt snäll och hjälpsam och en enormt duktig scrappare som jag verkligen beundrar och får stor inspiration av!

 

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mirabyll
    Jan 10, 2009 @ 19:33:32

    Åh tack snälla! Vad glad jag blir! Kram på dej!

  2. Lilla pyssel Inger
    Jan 11, 2009 @ 05:02:09

    Hej på dig min underbara vän och en riktig trevlig söndag på dig:) STORT GRATTIS till dina award´s det är du väl värd min vän:) Du gör mig helt gråtfärdig jo tänk att du skriver så fint om mig gumman vad du är god TACK SNÄLLA 🙂
    Blev så glad att du hälsat på och för det du hade skrivet, jag har börjat komma i gång lite nu så det känns skönt men har en del att ta igen det känns!
    Vad kul att du tyckte om vintage korten, du frågade värt jag får tak i dom? På min blogg så finns där två stk länkar längst ned på vänster sida den enda länken heter ”Gamla fina bilder” och den andra heter ”Vintage bilder” om du klcikar dig in där så kan du kopiera över dom bilder som du tycker om på ett vanligt word dokument och fiksa till den storlek som du vill ha. Sen brukar jag printa ut dessa på akvarell papper och vips så har du en massa fina vintage bilder att använda till dina alster KUL ELLER HUR:)
    Jag håller med dig jag tycker också att det är så himla syn att du bor så långt borta jag vet att vi skulle ha hur kul som helst att pyssla i hop det vet jag bara:) Vi får hoppas att vi kan få möjlighet att träffas någon gång i alla fall det måste vi forsöka få till, måste bara se till att pigga på mig lite mera först!
    Om mina ord kan hjälpa dig att må bättre så känner jag enormt hedrad och ödmjuk att någon säger så till en gör en helt värm i hjärtat:)
    Men om du inte hade varit du och varit som du är Sussi så hade du allrig fått tillbaka den respons som du får så egentlig så kommer detta för att du är du:) Jag gir bara tillbaka det som jag får av dig ska du veta:)
    Här är kylan på väg bort och snöen också tyvärr jag tycker om när det är vit utanför fönsteret, det skulle bli kallt här igen och då kanske det blir lite ny snö!
    Sköt nu om dig och ha det så himla bra så hörs vi när vi hörs:)
    Många STORA VARMA KRAMAR till en underbar vän som jag är så GLAD att jag har fått, från lilla Inger

  3. Lena Eriksson
    Jan 11, 2009 @ 13:57:03

    Vad otroligt GLAD jag blir, tusen, tusen TACK snälla, gulliga du!! Vad snällt av dig att skriva så fint om mej!! Jag ger dig naturligtvis båda awarderna tillbaka, du om nån är värda dem! Jag tittar ofta in i din blogg & inspireras, även om jag inte alltid skriver något. Massor med kramar från mej 😀

  4. TesaB
    Jan 11, 2009 @ 18:08:15

    Tack snälla söta du!!! Blev jätteglad! Hoppas du haft en härlig helg. Och du, vilken fantastiskt fin LO på dig och vovven!

  5. Marianne
    Jan 22, 2009 @ 00:01:00

    Åh, tack snälla för den fina utmärkelsen, tänk att du valde min blogg av alla fina bloggar som finns. 1000 tack! Ha det bra, vi hörs!
    Kram Marianne

Kommentera

