Kalenderkort 2009

Här är datumkortet till kalendern för April 2009. Jag gjorde likadana blommor som till layouten för April och trädde Brown Scrapper’s Floss mellan blommorna och gjorde några svarta swirlar av floss. Den blomman som inte är trädd nån floss genom har istället en röd bling i mitten och är även chalkad med svart längst ut på kronbladen.

                                           Datumkort April 2009

           almanacka-april-2009-datumkort-svartrodbeige

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena Eriksson
    Jan 11, 2009 @ 13:47:32

    Ooooo så snyggt!! Nu har jag börjat lite smått med min almanacka också, men jag ”kör” med ekonomimodellen… Vill inte göra den för dyr eftersom man kanske kastar den sen. Kramar

  2. jeanette
    Jan 12, 2009 @ 10:41:24

    Oj vilken fin almanacka du gjort. Kanonide som jag tror jag ”lånar”. Superfint. Kram Jeanette

Kommentera

