Ask

Som jag lovade tidigare (ja, jag vet att det var längesen) så skulle jag visa er den ask jag gjorde till min svågers 50-årsdag den 5 december. Jag skrev ut en mall till asken och klädde den med mönstrat papper, stämplade med Stempelgledes stämplar ur Grunge collection både framsida och baksida. Blomstjälken är gjord av stavpärlor trädda på floss. Inuti stansade jag ut en folders för fickan till presenten (pengar) och den sitter på insidan av locket. Gjorde också en tag med grattisönskningar och som också är stämplad med samma stämplar och embossad runt kanterna.

                                                     Ask

                              blandade-foton-hosten-julen-2008-150palles-paket2 

blandade-foton-hosten-julen-2008-165palles-paket2     blandade-foton-hosten-julen-2008-159palles-paket1     blandade-foton-hosten-julen-2008-158palles-paket     blandade-foton-hosten-julen-2008-156palles-paket   

                      

 

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Jan 14, 2009 @ 21:12:52

    Som vi har väntat på den asken… 😉
    Det var värt varje minut! Den blev jättefin! 🙂
    Kram Annica

  2. Lilla pyssel Inger
    Jan 15, 2009 @ 15:57:46

    Asken blev KANON SNYGG:) Hoppas du mår bättre nu din stackare att det har lättat lite hos dig jag tänker på dig ska du veta:) Å DU ÄR JO FÖR GOD MIN VÄN, BLEV SUPER GLAD ÖVER ALLT DET FINA SOM DU HADE SKRIVET TILL MIG I DIN INLÄGG PÅ MIN BLOGG JAG ”LOVE YA TOO” 🙂
    Jag visst är det väl konstigt att man känner en sådan kontakt och vänskap med någon som man inte har träffat men vissa människor bara klickar man med som du och jag å andra klickar man inte alls med! Men jag hoppas verkligen att vi får möjligheten någon gång att träffas skulle tycka det var hur trevligt som helst:)
    Löv disen som du undrar över är en dies som är från USA fick köpa den av en kompis som hade beställt flera från USA när hon beställde saker därifrån. Vet att en kompis till mig hittade den nyligen på tradera och köpte en lika dan där. När jag har ork och möjlighet så kan jag fiksa lite löv till dig om du vill ha, vilka färger skulle du vilja ha då? Hoppas du får något i posten från mig i dag annars så kommer det i morgon:)
    Sköt om dig min underbara vän så hörs vi, massor massor massor med hälsningar och kramar från lilla Inger

  3. Lena B E
    Jan 16, 2009 @ 22:49:35

    Verkligen ett superfint kort!! Du är visst jätteduktig, det tycker då jag iaf.!!! Tyvärr vet jag inte om det finns några gulliga vovvar att få tag på, men kolla i ”min länk”, det borde ju fungera att klicka på min kisse eller under den. Så kommer du till platsen där jag hittade katten. (vart de nu var?) minnet vet du! *skrattar* Sitter ju med lap-toppen & denna burk har jag inget sparat på än iaf. å det jag hade på andra datorn är väl borta med vinden! Hoppas du mår bra!! Kramar

Kommentera

