Överraskning!!! :-)

Gissa om jag blev överraskad när jag hämtade posten idag och såg det här sagolikt vackra kortet från goa och underbara Inger!!! På insidan har hon skrivit så fina och uppmuntrande ord så jag blir alldeles rörd! Inger är verkligen en sann vän som jag hoppas få ha länge, länge! Hon vet hur det är när livet och vardagen inte alltid är så lätt och inte blir riktigt som man tänkt sig och hon vet också vad några ord och en sån här fin gåva kan betyda när man har mycket värk och inte mår så bra.

                         kort-fran-pysselinger

TACK snälla goa Inger, du är en ängel!!!!

1000 kramar Susanne!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elzie
    Jan 16, 2009 @ 17:07:11

    Vilket ljuvligt kort du fått. Förstår om du blev glad för det.
    Tack för dina rader inne hos mig Suss. Är så dålig på att kommentera nu för tiden. Var annat när jag gick hemma hela dagarna, ha, ha.
    Hoppas du får en skön helg.
    Kram Elzie

  2. Lena B E
    Jan 16, 2009 @ 19:45:28

    Hej! Im back again!! Ja då var man ifarten igen *hi hi* Jag rusade in hit på en gång. Nu har gubben lyckas få till den ena datan iaf. härligt att vara tillbaka, å vad jag har saknat er bloggkompisar… Vilket underbart kort du fått, vad Inger är jätte, jätte snäll!! Jag hoppas du är bättre i ryggen!Ha en härlig helg vi kanske ”hörs nåt”? Kramar Lena

Kommentera

