Behöver hjälp!

Som ni kan se så har jag en konstig text under min ikon ”My Place”. Jag hade tänkt att det skulle vara en söt bild på en virtuell liten vovve där. Har kopierat texten som passar för wordpress men ändå ser det ut så där…?!?? Alltså ingen söt vovve utan bara en konstig text!!! Är det nån som kan se vad det kan vara för fel? Tycker ju att det ska funka om jag kopierat texten anpassad för wordpress… men inte då!?!!

Kram strulmajan Susanne! 😉

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Jan 19, 2009 @ 20:53:27

    Hejsan Sussie! Tyvärr har jag ju ingen lösning på ditt problem eftersom jag inte har wordpress.
    Däremot har jag något (en award) på min blogg till dig.
    Kramar Lena

  2. Lena B E
    Jan 19, 2009 @ 23:15:00

    Jag ser verkligen fram emot att se din layout för juni månad!! Jag läntar tills imorgon!! Kram Lena

  3. Marianne
    Jan 20, 2009 @ 00:09:19

    Hejsan! Du har bara kopierat länken och därför måste man klicka på den för att kunna se den och då visas den på en annan webbsida.

Kommentera

