Kalenderkort 2009

Jaha, nu har jag efter stor vånda och mycket trilskande och funderingar fram och tillbaka äntligen fått till layouten för Maj månad, pust!!! Måste säga att jag inte alls är nöjd, har aldrig känt så här förut över nåt jag har gjort… men, men kalendern måste ju bli färdig nån gång och blir mottagaren inte nöjd så kan man ju alltid göra en ny i efterhand. Fotot ville jag absolut ha med då det var i maj i fjol som våran dotter Elin fick sitt förarbevis för EU-moped, något som hon längtat efter enda sen hon fyllde 15 år i november -07. Då var det ju inte direkt nåt mopedföre här uppe på våra isiga vägar så hon blev tvungen att vänta ett helt halvår, och det var mycket för henne.

Tycker väldigt mycket om fotot på henne med sin moped på väg ut på en åktur, men fotot är svårscrappat då jag inte hittade några lämpliga papper till, hmm… så layouten är den jag är minst nöjd med hittills i kalendern (och annars också för den delen).

Så håll i er, här kommer den;

                                                     Maj 2009

almanacka-maj-2009-elin-pa-moped-svartgron2

almancka-maj-2009-datumkort-svartgron

Jaha, nu har ni fått se ”the ugly masterpiece”!  Hehe!

Kram Susanne

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jeanette
    Jan 19, 2009 @ 09:13:16

    Jag har också en dotter som fyllde 15 i november.Fast 2008. Hon får väl börja köra när snön försvunnit. Moppen väntar. Fin kalender. Kram Jeanette

  2. Lena B E
    Jan 19, 2009 @ 12:15:49

    Lika fin kalendersida som alla andra!! Så det så! Var du nöjd över den! Det tycker då jag! å mottagarna blir säkert jätteglad!!
    Vad kul för dottern att äntligen få köra sin moppe! Roligt med de små mopederna/motorsycklarna du satt invid punchinellan!! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig att få dit vovven då jag har blogspot. Kul att du hittade en till slut iaf. Kramar Lena 😀

  3. Kamilla
    Jan 20, 2009 @ 00:14:52

    ååå så fint kalenderblad 😀
    Vilken läcker blomma du gjort i hörnet!!
    och jag kan inte heller hjälpa dig med voffen, tyvärr…vet att Annicah har samma problem, hon skulle lägga in en slideshow, men det gick inte heller… :s

Kommentera

