Awards igen! :-)

                      encouraged_award-fran-lena-b  

                             award-fran-annicah2                                                        

                       award-av-annicah-8-januari

Titta här vad jag har fått av Lena!

Den första har jag aldrig fått tidigare och den är jättefin! Känner mig ENORMT hedrad av att ha fått den av dig Lena! Vi har inte känt varann så himla länge men har kommit varann nära snabbt. Hon liksom jag har fibromyalgi och jag vet alltför väl hur hon har det med daglig värk. KRAM till dig Lena!!! Naturligtvis så får du den tillbaka av mig för att du är så himla snäll och go och gör jättefina scrapalster!

Den andra två awarderna har jag fått åter till mig från Lena, känns enormt fint att få dem tillbaka, TACK!!! Dem vill jag ge till alla fina och snälla människor som kikar in till mig och lämnar avtryck, Tack för att ni finns! Se nu till att ta med er dem till er!

Nu ska jag ju nominera den första awarden till 5 stycken andra. Oj, det är så himla svårt varje gång men jag ger dem till dessa 5 kvinnor som alla ger mig inspiration och uppmuntran. Skulle vilja ge den till alla, men reglerna säger att jag bara får välja ut 5 stycken, suck!

Lena, som naturligtvis får tillbaka den från mig för du är så himla snäll!!!

Inger, den goaste och snällaste människa jag känner!!!

Annica, alltid hjälpsam, go och glad!!!

Tesa, glad och inspirerande tjej!!!

Elzie, go scrapvän sen länge!!!

Stor kram till Er alla!

Susanne

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Jan 21, 2009 @ 01:39:54

    Men du är ju för goooo!! Tusen tusen tack jag känner mej så hedrad å blir så superglad!! Å tack för dina snälla ord om mej, det gör mej så otroligt glad.
    Du är minst sagt en supersnäll person som jag är så glad över att jag träffat!!!
    Kramar från din vän Lena

  2. Annica H
    Jan 21, 2009 @ 13:45:55

    Men så gullig du är! Super Duper Tack!!
    Kram Annica

  3. Lilla pyssel Inger
    Jan 23, 2009 @ 13:06:22

    STORT GRATTIS MIN UNDERBARA VÄN TILL DINA AWARD´S DET ÄR DU VÄL VÄRD:) Å TACK SNÄLLA GOA GULLIGA DU SOM GER DOM TILL MIG OCH FÖR DINA FINA ORD MAN BLIR HELT GRÅTFÄRDIG AV LYCKA SKA DU VETA:)
    Har så dårligt samvete att jag inte har häslat på dig på ett tag men har inte orkat att sitta blogga på datoren fast även om jag inte hör av mig på ett par dagar så tänker jag massor på dig ska du veta:)
    Min dotter brukar vara snäll och printa ut kommentarerna åt mig så jag kan läsa dom och du är jo alltid så himla god och rar när du skriver till mig. Är så glad också att du gillade kortet som jag skickade till dig, men du är värd mycket mera en så ska du veta:)
    Jag hade trevligt med Sussi skulle önska att du kunde komma och vara med å pyssla det hade varit så himla roligt:) Hoppas inte att du har blivet riktig förkyld nu din stackare, du hållit på att bli det såg jag. Hoppas din dotter också mår bättre nu att det aldrig ska ta slut med allt elande . Tänk om man bara kunde få vara helt frisk och må bra jag skulle ge vad som helst för att få vara frisk och bara få må bra!!!
    Jag håller på lite i mellan och stanser till dig och Lene å tror att det blir klart så att ni får varsitt packet från mig nästa vecka. Jag vill absolut inte ha några pengar, när du har lust tid och ork så kan du göra ett kort till mig någon gång det skulle göra mig JÄTTEGLAD:)
    Kul att du tyckte om min lilla väska nu är det andra klart också så titta när du har tid, lust och ork. Jag ska forsöka ta måtten och förklara dig sedan hur man gör fast jag måste värna dig att lära ut är inte min stärka sida men jag lovar att forsöka:) Hade varit mycket lättare om du hade varit här och jag hade kunnat visa dig det är mycket mycket lättare.
    Jag är jätteglad jag med att jag har fått påbörjat min behandling på smärtkliniken igen men det var inte lika kul i går efter första behandlingen jag trodde faktiskt att jag skulle bli tokig i går av all värk och krämpor. Men fick smärtstillande i går eftermiddag så det är bättre i dag men har redan ångest för nästa behandling som är nu på måndag och onsdag nästa vecka. Du får jätte gärna krympa till en teskeds gumma och följa med mig för ska man må så här dåligt efter man har varit där så är det inte kul alls. Skönt att höra att du själv har haft nytta av att gå till sjukgymnasten tycker att den sjukgymnasten som jag själv har är mycket duktig så där har jag en himla tur:) Hoppas att du får tid, ork och lust med din layout i dag, vet allt för väl hur det är att ha en kropp som inte vill lyda en!!!
    Jag håller tummarna för dig med min vän, ha en underbar fredag och helg, tänker massor på dig:) HÄLSNINGAR OCH KRAMIS I MASSOR MASSOR från lilla Inger:)

  4. Lena B E
    Jan 24, 2009 @ 01:17:09

    Hejsan! Tyvärr Sussie så är det inte att hoppas på en någorlunda smärtfri helg!! Det har redan börjat jäklas med värk! Det ska tydligen blir en blåsrik helg å kanske snö!! Typiskt!! Jag som känner så för att scrappa!! Hoppas du får en bra helg iaf. fingrararna bör redan jäklar med mej… jag skriver fel i ohappa hela tiden och får rätta mej själv!! det är så irriterande!!! Fy vilket slit du har haft under veckan, stackars dej! skjutsa alla åt höger å vänster!! Du behöver absolut inte be om ursäkt för att du inte varit bloggaktiv!! Dels så hade vi nått strul här norrut igår med servern, å sen så behöver man inte be om ursäkt för att man är sjuk å har krämpor!!! Det skulle aldrig jag göra, så det så… Nä varför ska man det, ingen rår ju över sina sjukdomar!! Jag förstår så väl att du vill gå i ide, det har jag önskat många gånger att jag kunde göra. Det skulle (kanske) vara så skönt!! tror jag iaf. Hör av dej sen du testat igen för jag har en del i helgen att göra om nu kroppen vill, så jag får reda på hur du vill ha det. Må så gott vännen å ha det så trevligt i helgen. Massor med kramar från din vän Lena

  5. Lilla pyssel Inger
    Jan 24, 2009 @ 05:07:27

    Hej där igen nu är lilla norskan på huggit här måste passa på att skriva några rader igen när jag orkar sitta med datorn:) Tänkte att jag skulle vara extra snäll och även rädda din lördag hi hi hi 🙂 Självklart skriver jag och hör av mig till dig när jag kan min vän, sen hade jag jo en del att ta igen i går du är jo ALLTID så himla god å hälsar på och skriver hos mig när du orkar och kan å du hade lämnat massor massor med trevliga, goa och omtänksamma kommentarer hos mig:) Jag fick prata med dom på Smärtkliniken i går och det var inte alls ovanligt att det blir så som du skriver mycket sämre före det blir bättre tyvärr så det är bara att bita i hop! Känns ändå inte kul när man ska dit igen både på måndag och onsdag känns som om hela nästa vecka redan är körd, förlåt nu var jag dum vet jo inte det en så man ska jo inte ta ut något i förskott eller hur:) JAAAAA värme är det bästa och nästan det ända som hjälper mig, jag har en himla tur som har en stor badtunna på tomten och min underbara sambo värmer på den så ofta som han kan till ca 39 till 40 grader å då myser Inger ska du veta:) Den stunden när jag sitter där så är det enda stunden som jag inte känner någon smärta och kan röra mig normalt, tokigt är bara att i bland så glömmer man bort sig å rör sig på ett sett som inte är så bra när man stiger ur tunnan men det får man ta:) Jag brukar få värmekuddar pålagt av min sjukgymnast när jag är på Smärtkliniken när dom arbetar med mig för det är ända sättet att komma runt smärtan å få mig att slappa av! Har sagt det flera gånger att jag måste skaffa mig en sådan vetekudde har tyvärr inte blivet av men det skulle vara en bra sak så man får en liten stunds paus när man inte kan hoppa i badtunnan:) Vad bra sagt Sussie precis så är det att när man mår bra en dag så har man hur mycket som helst som man vill göra, få med sig och passa på att göra och det blir det samma som att bestiga Mount Everest det har du helt rätt i men varför gör vi så!!!!
    Å NU BLEV JAG GLAD LÄNGTAR TILL´S JAG SKA FÅR KORT I FRÅN DIG:) Men snälla gör som jag ha inget måste det kommer när det kommer å jag väntar så jätte gärna ska du veta:)
    Du är så himla SÖT, GULLIG, OMTÄNKSAM och en riktig GOD vän och jag är så himla GLAD att jag har fått möjligheten att lära känna dig också. Som jag har sagt förut så önskar jag att jag någon gång har möjligheten att få träffa dig:)
    Tråkigt att höra om din dotter som har varit och är sjuk hoppas hon kryar på sig snart och att du slipper att bli för drabbad denna gång din stackare du har nog som det redan är tycker jag!
    Å vad tråkigt att höra om din son också gumman jag håller tummarna för att det går TOPPEN på måndag lovar att tänka på Er!!! Å det låter som du har fullt upp med att vara taxi sjöför din stackare, vi har två bilar men tyvärr så kan jag fortfarande inte köra bil så den ena bilen har stått länge nu. Har inte tillräcklig med kraft i min högre hand och sen när jag ska använda gas, bromsen så låser ryggen sig så det är ingen bra ide för mig att ge mig ut på vägarna riktigt en!! Jag hoppas också att du inte får det lika fullt upp nästa vecka så att vi får se något ny scrappat hos dig:)
    Kul att du gillade mitt nya alster, om vi träffas någon gång så lovar jag dig att visa hur man gör för det är riktigt kul att göra en sådan sedan så är det en riktigt rolig present att ge bort:)
    Jag har himla tur som har Sussi hon är en underbar vän som jag träffar ett par gånger i veckan när jag orkar. Hon är så himla snäll för hon kommer alltid till mig då jag har svårt att åka någon stans å hon har ALLTID med sig något fast jag har sagt till henne hundra gånger:) JAG HAR EN HIMLA TUR SOM HAR HENNE, DIG OCH SÅ MÅNGA ANDRA SNÄLLA,GOA OCH OMTÄNKSAMMA MÄNNISKOR RUNT MIG VAD MER KAN MAN ÖNSKA SIG:)
    Jag håller med dig det är tur att vi i alla fall kan höras och hålla kontakten på detta sätt när vi inte kan träffas:) TACK SNÄLLA för att du har erbjudet dig att stansa ut till mig men jag har en massa alfabeth som jag inte ens använt (nu skäms jag lite) å lite annat som jag ska forsöka använda men jag hör jätte gärna av mig sen om det är något som jag ser hos dig eller som jag kommer på att jag skulle vilja ha så om jag kan ha det tillgodo så blir jag super glad:)
    Nu ska jag lägga in lite bilder på min blogg å hoppas få vila lite, john blund har helt glömt bort mig i natt men så är det i bland!!
    Ha en underbar lördag och helg min vän å hoppas du får må så bra du bara kan, tänker på dig ska du veta:) 1000 & 1000 & 1000 kramar till dig också min vän från din vän Inger

Kommentera

