En signatur!

Jag har lyckas att göra en signatur men jag får inte in den i inlägget som signatur, vill att den ska följa med automatiskt till varje inlägg, om det nu går.

min-signatur

Är det nån med wordpress som vet hur man gör, snälla tala gärna om det för mig?

Dessutom så är den ju med svart bakgrund, ska vara VIT ju!!!!!??!!!

Vore så tacksam för hjälp!

Kram Susanne

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Jan 25, 2009 @ 17:59:00

    Men du har ju fått till det!!! KUL!! 😀
    Wow så snygg din är!! 😛
    Jag förstår inte varför det blir svart bakgrund, min blev ju oxå lika!!! *grrr* Å jag vill ju som du att det ska vara vitt!! *knepigt det där*
    Kramizar 🙂

Kommentera

