Kalenderkort 2009

Jaha, se sååååå långt jag har hunnit med kalendern! Jag som skulle göra en/dag så den blev klar nån gång, pyttsan! Blir så när kroppen inte vill lyda hjärnan och göra det jag har tänkt att göra, hmmm!

Men här är iallafall datumkortet för Juni. Scanningen blev allt annat än bra, och fota det var inte att tänka på nu när det är så mörkt ute.

Det här kortet blev lite trist och fantasilöst enligt min mening, hade totalt slut på inspiration när jag hade gjort Juni-layouten klar. Men hur som helst, knapparna är inte så där sneda IRL, den blå färgen på den vita bakgrunden kom med pga. att det inte gick att stänga luckan riktigt på scannern då sidan är så tjock tack vare knapparna och zigzagbanden så ljuset smet in. Men det syns ju iallafall hur kortet ska se ut.

                                                    Juni 2009

almanacka-juni-2009-datumkort-bla-beigevinrott

Tack för att ni ändå tittade in och ha en underbar lördagkväll!

Kramisar Susanne!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Jan 24, 2009 @ 22:26:05

    JAG TYCKER ATT DET BLEV JÄTTEBRA MIN VÄN, känner allt för väl detta lilla bekymmer att hjärnan vill en sak och kroppen vill inget alls men det ena är bättre en inget alls eller hur ha ha ha:)
    Jag önskar dig en riktig underbar lördags kväll också och nu börjar jag bli klar med dina löv:) så snart så kommer det något på posten:) Massor massor men hälsningar och kramis från din lilla vän Inger:)

Kommentera

