Kalenderkort 2009 (datumkort)

Jippi, nu har jag bara 1 månad kvar på kalendern, gud så skönt att den nästan är klar så mina föräldrar kan få den nån gång!

Här har jag stämplat med Stempelgledes Grunge collection i charcoal, bronze och ljungrosa toner, blev ganska bra tycker jag. Satte också dit lite rosa bling för att matcha blommorna som är på layouten för November. (Dottern har varit med och bestämt var de stämplade blommorna skulle vara nånstans, det är ju hennes månad så hon fick bestämma det). 🙂

                                                 November 2009

almanacka-november-2009-datumkort

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Feb 02, 2009 @ 02:42:12

    Hej min vän. Det blev jättefint Sussie!! 😀 Gillar de stämplade blommorna!! Hoppas du är ok? så du inte behöver ha sån himla värk!! 🙂 Jasså det är hit du skickat nackmigränen? 😉 😉 Har den nu, men jag har väl suttit vid datorn för länge! 😦 Den är förhoppningsvis bättre imorgon efter lite vila på kudden. Kramar från din vän 🙂

  2. Anonym
    Okt 22, 2009 @ 21:25:09

    Hejsan!
    Ville bara säga att jag tycker din kalender är jättefin. Letade efter någon fin kalender man kunde ha på väggen i augusti och hittade en på google, din då såklart 🙂 Så jag har använt mig av dina sedan dess och jag tycker att du borde försöka få den såld, jag skulle lätt köpa den i alla fall 🙂
    Fortsätt med scrapbooking, du är verkligen jätteduktig.
    Ta hand om dig.

Kommentera

