Utmaning!

Hej på er alla! Hoppas alla mår bra idag, så bra som det går att må med detta gråa, trista väder. Här hos oss så är vi lika förkylda som igår, sonen är inne på 7:e dan med feber och maken har fått sova sittande i fåtöljen hela natten pga. sin besvärliga hosta. Han har fått utskrivet nån slags hostmedicin som han får hämta ut senare idag, stackaren.

Jag har blivit utmanad av Anna att visa mitt 6:e foto i min 6:e mapp på datorn.

Så här är mitt foto:

pic_0242

Inte så intressant foto precis men det är en påse med konstsnö som jag hade ute i en av mina auktioner på Tradera hösten -07. Har fortfarande kvar av det om det är nån som är intresserad av att köpa. Man kan använda det på kort (fast nu är ju julkortssäsongen över) eller på sina vinterlayouter om man vill eller så spara det till kommande julkortssäsong om man nu vill det.

Nu utmanar jag följande:

Karina

Lena

Marit

Kram Susanne!

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Feb 05, 2009 @ 19:53:12

    Jahapp då får jag väl leta ett foto då!! Hoppas att det är något bra kort bara!! Hi hi hi… Det är klart att jag antar utmaningen, hoppas de andra gör det också. Jag menar självklart Karina & Marit. Nu blir det till att sätta sig och leta… ha det bra. Kramar Lena

  2. Lena B E
    Feb 05, 2009 @ 21:13:34

    Hej igen vännen! Nu har jag lagt ut fotot och utmanat 3 ”nya” bloggare. Du undrade vilket år jag gör almanackan till, jag gör den till 2009, får väl se om jag gör en ny nästa år eller om jag tar latmansvägen och bara klistrar över själva kalenderdelen med nya ”lappar” för det året. Jag har sep, okt, nov & dec kvar å det är ju långt tills dess!! så jag borde ju hinna med dom också eller hur? Krya på dig gumman! Nu ska jag titta på några dåliga bilförare på TV. Kramar från din vän Lena

  3. Karina
    Feb 05, 2009 @ 21:19:11

    Hej Jag antar utmaningen. Funderar lite på vem som ska få den av mig sen. Kramar Karina

  4. Lena B E
    Feb 05, 2009 @ 23:46:08

    Hej svejs!! Ja jag vart väldigt glad då jag såg att det var en ganska bra bild!! Jag är ju inte världens bästa fotograf, men tack å lov inte den sämsta heller. Det kortet tog jag genom det ena köksfönstret! Skapligt va? fast jag tog det genom fönsterrutan! Så så ser det ut här!! Nja, du fick en liten smygtitt iaf. Hoppas din förskylning går över snart!! Kramizar din vän Lena

  5. Karina
    Feb 06, 2009 @ 10:01:17

    Du har en ny utmanig i min blog. Ikväll när jag kommer hem så ska jag ta itu med utmaningen jag fick av dig. Ha en bra dag Kramar Karina

  6. TesaB
    Feb 07, 2009 @ 14:01:25

    Hej! Tack snälla – igen! Du skämmer bort mig, vet du. Det tog lite tid, men nu så! Ha en härlig lördag!

  7. Lilla pyssel Inger
    Feb 07, 2009 @ 14:29:06

    Hej på dig min underbara vän:) TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA DU FÖR HÄLSNINGAR PÅ BLOGGEN OCH PR MAIL är jätteledsen att jag inte har varit lika duktig att hälsat på dig min vän. Har inte orkat att sitta så mycket med datorn jag får ta igen det sen så hoppas du förlåter mig!!! Hoppas du och din familj mår bättre nu att ni inte ligger alla i hop inte kul alls! Har kommit i gång lite nu med sjukgymnasten och behandlingar å det är himla skönt men det sätter i gång verksamhet hos en så jag har haft himla ont men det är ok om man blir bättre sen eller hur!!!
    Nu efter mycket hjälp från min kära dotter så har jag äntligen fått i hop beskrivningen på hur man gör en väska så nu finns den på min blogg:) Lycka till för du tänker väl göra en eller hur.
    Jag tänker massor på dig och jag har stansat färdigt dina blad som jag har lovat dig för länge sen så nu måste jag bara se att få i väg det till dig! Men har inte glömt bort dig ska du veta!!! Hoppas du får må bra och att du får en toppen helg, massor massor med värma stora kramar från din lilla vän Inger:)

Kommentera

