Awards! :-)

För ett tag sen så fick jag 2 utmärkelser av goa, snälla Lena. Äntligen har jag tagit mig tid att visa upp dem och är så stolt över att någon gillar mig och min blogg så mycket att jag är värd utmärkelser, Tack igen gulliga Lena!!!

                                           award-the-spreads-of-love-fran-lena

                                    award-love-your-blog-fran-lena

Sen var det ju det här med utnämningarna igen då. Man ska ge denna till 8 stycken bloggare och dem som får den av mig är bloggare som jag besöker ofta och som ger mig både vänskap och inspiration. Jag vill att de ska få veta att jag älskar att besöka deras bloggar och att de också ger mig mycket värme och även förståelse. De besöker även min blogg regelbundet och lämnar gulliga, snälla och förstående kommentarer ofta och har blivit goa blogvänner.

Anna
Annica
Marianne (syrran)
Inger
Lena
Karina
Tesa
Marit

Den första awarden ger jag också till dessa underbara människor då jag tycker de är värda bägge två flera gånger om! 🙂 Ta med dem hem till er och njut av dem!

Tusen kramar från Susanne!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Karina
    Feb 07, 2009 @ 23:19:42

    TACK min vän. Jag blir så glad när jag får en award. Det går inte att beskriva känslan. Jag är otroligt glad för att jag har ”träffat” dig här på nätet. Ibland slår ödet till och leder en på rätt väg. Jag har bara ett par väldigt goda vänner här och du är definitivt en av dem. Nu ska jag lägga in bilderna på väskan i min blog Kramar Karina

  2. marit
    Feb 07, 2009 @ 23:59:12

    Tack snälla!

    Ska peta in dem i bloggen tillsammans med några andra vilken dag som helst 😉

  3. Lena B E
    Feb 08, 2009 @ 14:28:22

    Tack så jättemycket vännen!! Jag blir så otroligt glad!
    Att mina fönster är rena, beror helt enkelt på att dom är nya, vi fick in dem i höstas å sen putsade gubben dom både då och till jul. Eftersom jag blir för dålig av att putsa fönster. Jag har en otrolig tur som har honom som drar det tyngsta lasset här hemma, han gör allt som jag inte klarar. Här har vi också ett rackarns busväder idag. Det snöar för fullt & driver, kallt som attan, inte ens katterna vill vara ute!! Massor med kramar vännen.

  4. TesaB
    Feb 08, 2009 @ 20:11:23

    Du fortsätter skämma bort mig! 🙂 TACK!
    Jag har PM:at dig på SB.com

  5. Annica H
    Feb 08, 2009 @ 20:18:52

    Oh så snäll du är! Tusen tack! Jag har varit borta några dagar, och det är så roligt att komma hem och läsa så roliga saker! Jag ska uppdatera i bloggen, så fort jag orkar…
    Kram Annica

  6. Lena B E
    Feb 08, 2009 @ 20:56:31

    Hej vännen! Jag hoppas du mår bättre och inte har så ont i kroppen. Dessutom vill jag önska dig en trevlig vecka!
    Massor med kramar från din vän Lena

Kommentera

