Utmaning!

Hej och godmorgon på er allihop! Hoppas ni fått en god natts sömn! Själv så har jag för ovanlighetens skull varit uppe ett bra tag då jag inte kunde sova mer pga. värken, men så är det ibland vissa dagar.

Jag har fått en utmaning av Karina:

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina sanningar:

1. Är fruktansvärt morgon trött men istället väldigt kvällspigg och en nattuggla

2. Älskar äventyr och utmaningar såsom fallskärmshoppning, flyga i små flygplan mm.

3. Är rädd för spindlar, att få maginfluensa och att prata inför en större grupp människor

4. Blir lätt sjösjuk men önskar att jag inte blev det då jag älskar havet!

5. Gillar inte vinter då jag mår mycket bättre i min värk av värme!

6. Älskar att vara ute på semester med vår husvagn!

7. Hatar alla mina sjukdomar, blä!!!!!

Det var mina sanningar. Vilka är era?

Anna

Elzie

Åsa

Marianne (syrran)

Inger

Tesa

Lena

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Karina
    Feb 08, 2009 @ 11:51:53

    Hej. Måste bara säga att väskan inte alls var svår. Men den var rolig att göra. Gör en du också. Jag lovar att du tycker om att göra den. Jag blev så stolt och glad för min så nu vet jag inte om jag kan ge bort den. Började med en ny igår kväll som jag ska dekorera idag. Ha en trevlig Söndag. Kramar Karina

  2. Lena B E
    Feb 08, 2009 @ 14:43:28

    Hej min vän! Klart jag antar din utmaning fast jag redan fått den av Karina. Kommer att lägga ut den på bloggen när jag bestämt vilka jag ska skicka den vidare till. Jag har haft en släng av magsjuka så därför har jag inte bloggat nåt, har inte orkat, men nu börjar det kännas bättre. Tack och lov!! Ha en jättebra söndag vännen!! Scrappa lugnt!! Kramar från din vän Lena.

  3. Lena B E
    Feb 08, 2009 @ 22:44:43

    Nu har jag lagt ut mina sanningar! Hoppas du får en trevlig vecka utan för mycket värk. Kramar

  4. Anna
    Mar 04, 2009 @ 10:59:28

    NU har jag äntligen antagit utmaningen! 😀
    Bättre sent än aldrig… hihi!
    http://addanna.wordpress.com/2009/03/04/atta-sanningar-om-mig/

    Kram!

Kommentera

