Reflection

Hej på er alla goa blogvänner! För tillfället har jag inget nytt att bjuda på, jag har scrappat men kan inte visa upp det här förrän mottagaren fått det av förklarliga skäl. 🙂 Det skickades igår och förhoppningsvis kan jag lägga upp det här i helgen. Det är ett kort till en mycket kär blogvän som kan behöva lite uppmuntran. Blev väldigt nöjd med det kortet, nog det bästa jag gjort, så känner jag iallafall.

Under tiden så tänkte jag bjuda på den här lo:n. Den gjorde jag efter att ha fått en utmaning av en kär vän inne på SB.COM. Hade aldrig vågat mig på att doodla tidigare men bestämde mig för att ge det en chans. När jag väl hade börjat så fanns ingen hejd, det var sååååå roligt och jag kunde knappt sluta! Så nu blir det säkert mer doodling i framtiden på mina lo:s! 🙂

Fotot är på mig på våran strand. Den har inte så mycket färger men jag ville utgå från fotot  så därför fick det bli en ganska ”färglös” layout. Bokstäverna i titeln har jag ritat själv och klippt ut. Har också tagit upp lite av doodlingsmönstret på vissa av bokstäverna. Har även dekorerat med glitter bakom titeln, tyvärr så syns det inte så bra efter scanningen.

På tagsen har jag skrivit en dikt om hur jag kände just då när jag gjorde lo:n. Hade en ”down”-period i mitt liv just då.

Har embossat kanterna runt bägge tagsen och den sitter bara fast i bradsen så man ska kunna läsa hela dikten om man vill. Har också satt dit lite swarowskystenar så den skulle bli lite ”blingig” då jag älskar bling! De syns tyvärr inte heller så bra efter scanningen.

Hoppas ni tycker om layouten trots att den är lite färglös och utan papper.

                                                      Reflection

reflectionlayout_1doodlinglayout-om-mig-s-vitsvartrosa

Hoppas att ni har en bra dag och ta väl hand om er!

Kramar Susanne!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Feb 12, 2009 @ 18:32:45

    Hej vännen! Ja här var det väldigt doddlat 😉 Hi hi… Älskar bokstäverna!! så himla fina!! Dom skulle du ta patent på och börja tillverka!! Jättefin LO! Skriver ett mail lite senare, har så ont i nacken och ryggen så jag orkar inte sitta här så länge i taget. 😦 Kika i postlådan i morgon så kanske det kommer något litet till dig. Massor med kramar från din vän Lena

  2. Karina
    Feb 12, 2009 @ 20:14:41

    Häftig/fin LO. Hoppas att allt är bra med dig och din familj. Själv har jag feber. Kramar Karina

  3. Maria O
    Feb 13, 2009 @ 11:14:24

    Hej.
    Det här var väl en väldigt konstnärlig LO tycker jag.
    Det känns som du agerat ut nåt här.
    Mycke tankar och känslor bakom.
    Väldigt personlig,
    MAria

  4. Lena B E
    Feb 13, 2009 @ 16:28:00

    Hej svejs vännen! Jag gillar också smilisar, kika på min klocka bara! 😉 😉 🙂 Hoppas allt är bra idag. Min nacke värker fortfarande, aj aj aj… Det känns som det är den där utväxten som spökar!!
    😦 Japp sånt är livet. Muntert värre ha ha haa 🙂 Kramizar Lena

Kommentera

