Överraskningar!!!:-)

Tänk att det finns så snälla och goa människor som skickar så här vackra gåvor till en! Titta här vad jag fick med posten idag!

Det första kortet har jag fått av snälla och goa Lena!  TACK min vän för det vackra kortet!

valentinekort-fran-lena

Det andra kortet har jag fått från lilla goa och underbara Inger, TACK min vän för det vackra kortet och de helt underbara löven, blommorna och swirlarna som du jobbat med att stansa ut! Blev sååå glad över allt, det är mycket mer än vad du borde ha gjort vännen men jag är sååå glad över alltihop!!!

kort-fran-pysselinger

blommor-fran-pysselinger2             blad-nycklar-fran-pysselinger2          swirlar-fran-pysselinger1

Ni två är så himla goa, underbara och snälla vänner, de bästa som finns!

Ni räddade min dag idag med att överraska mig med så fina gåvor, blev så rörd och glad, TACK!!!!!!!

Var rädd om er!!!

Kramisar i massor från Susanne!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Feb 13, 2009 @ 22:51:26

    Vilka fina presenter du har fått! Du är verkligen värd dem! 🙂
    Vilken härlig start på helgen!
    Kram Annica H

  2. Karina
    Feb 14, 2009 @ 10:36:47

    Visst blev man glad. Jag fick ett vackert kort av Lena BE jag med. Vet inte hur glad man blir. Håller med dig att visst är det konstigt att man träffar så goda vänner på nätet och så bor man i vars en del av Sverige. Hoppas att du får en trevlig Alla hjärtans dag. Nu ska vi köra till Scrapaddicted och handla. Jag längtar. Kramar Karina

  3. Åsa/asamia
    Feb 14, 2009 @ 18:34:23

    Hoppas du får en/har en härlig alla ♥ dag!

  4. Pernol
    Feb 14, 2009 @ 21:17:44

    Hej Sussie!

    vilka superfina kort du har fått! Vad kul för dig!

    Tack för din kommentar i hos mig! Jo, jag bor i Övik och jag jobbar på Café Himmel och Pannkaka. Kom gärna in och fika! Vi har billigt fika.

    Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!

    kram
    Pernilla

  5. marit
    Feb 15, 2009 @ 16:14:19

    Den där manicken du vet som du beställt nån annanstans 😉

    Ingen av oss har fått hem dem.
    Leverantören beställer inte mer än en gång i månaden och den här gången beställde de nån vecka efter Formex och de har inte fått besked om när de kommer än.
    CHA var ju veckan efter Formex så då hann nog inte amerikanarna skicka så snabbt heller.

  6. Lena B E
    Feb 15, 2009 @ 16:58:03

    Hej vännen! Guuben jobbade hela dan igår och även idag. När han kom hem igår kväll så åt vi middag, sen satt vi vid varsin dator en stund och lite senare tittade vi på melodifestivalen. Joo vars det var väl rätt så mysigt 😉 kan väl inte förvänta mej nåt mer 😉 *skrattar* Skickar ett mail senare ikväll, nu tänker jag skrappa en stund innan gubben kommer hem. Många kramizar Lena

Kommentera

