Valentinekort

Här är kortet som jag skrev om i förra inlägget som jag inte kunde lägga ut förrän mottagaren hade fått det. Nu har det anlänt till en mycket go och speciell vän till mig!

alla-hjartans-dagskort-till-pysselinger-bruntvinrottgront

Hoppas att ni alla får en underbar Alla Hjärtans Dag imorgon och att fredagen den 13:e inte varit alltför otursam för er!;-)

Kramis Susanne!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annica H
    Feb 13, 2009 @ 16:59:55

    Men SÅ gulligt! Undrar vem som fick det? 🙂
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Annica

  2. Lena B E
    Feb 13, 2009 @ 18:40:30

    Hej igen vännen! Vad roligt att du gillade mitt kort! Det och mer därtill är du värd vännen!! Ingers kort är verkligen jättefint!! Men du, heter inte den stämpeln Mimosa eller nåt? 😉 😉 Jag kikade på dom stämplarna när jag besökte den butiken, dom är både jättefina & jättegulliga!! Ska köpa nån sån stämpel sen tror jag. Massor med kramar från din vän Lena

  3. Åsa/asamia
    Feb 13, 2009 @ 22:14:51

    Å en sån liten sötnos…och visst är de lite lika allt ;0) Finfint kort du gjort med den!

  4. Lena B E
    Feb 14, 2009 @ 15:11:03

    Hej vännen! Hoppas allt är bra! Jag vill önska dig en jättefin & trevlig alla hjärtans dag! Kom på att jag verkligen gillar de bokstäver du använde på dina kalenderkort också, jag kom inte ihåg det i natt när jag mailade dig. Kramar Lena

Kommentera

