Utlottning!!!

Titta här vilken generös utlottning!

Ett sånt fint alfabete vill man ju inte missa chansen att kunna bli ägare till, eller hur?

Gå in HÄR och lämna en kommentar och länka till din blogg så är du också med i utlottningen som pågår till den 21/2.

                                   sugar-sweet-rev-alfabetsutlottning

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Feb 16, 2009 @ 14:23:27

    Hej vännen! Jag ska hålla tummarna för dig!! Jag tänker inte vara med denna gång, det är ju liksom ingen idé när jag inte har nån ”maskin”. Vi hörs sen hoppas jag. Kramar från din vän Lena

  2. Karina
    Feb 16, 2009 @ 15:01:27

    Hej vännen. Ville bara se hur du hade det. Hoppas att det är bra. Jag är ledig idag och ska precis sätta mig och pyssla lite. Vi höres. Kramar

  3. Lena B E
    Feb 16, 2009 @ 20:54:27

    Sorry. Nu är jag också med i utlottningen 😉 Men ingen risk att jag vinner nåt 😉 😉 Kramizar

  4. Annica H
    Feb 16, 2009 @ 22:42:30

    Åh! Jag hoppas att du vinner! Håller tummarna för dig! 🙂
    Kram Annica

  5. Lena B E
    Feb 17, 2009 @ 18:44:30

    Hej vännen! Hoppas nacken är bättre idag. Ta det nu lungt några dar. Lättare att säga det åt andra än att göra det själv 😉 Hi hi… Kramar från din vän Lena

  6. Helena
    Feb 18, 2009 @ 16:04:00

    Fin sida syrran.
    Kram
    Helena

  7. Marianne
    Feb 20, 2009 @ 15:02:37

    Hejsan! Hoppas allt är bra med er och att sonen blivit frisk från magsjukan, det är mycket sån´t i farten nu, hoppas att vi klarar oss undan! Hoppas att DU vinner utlottningen! Nu finns det lite scrappat på min blogg! Ha en bra helg och kram från Marianne!

  8. Lena B E
    Feb 20, 2009 @ 21:05:14

    Usch!! Inget vidare när magen krånglar!! Krya på dig vännen!! Vill önska dig en toppenbra & trevlig helg.
    Kram Lena

Kommentera

