Trött, utsliten och altrat!

                              Hej på er alla mina goa och snälla blogvänner!

Den här veckan har jag inte varit särskilt blogsocial. Ber er alla om ursäkt för det och att jag varit frånvarande vad gäller besök och kommentarer. Har helt enkelt inte orkat då sonen varit/är sjuk med maginfluensa och jag har skött om honom vilket gjort mig trött och gett mig brist på sömn. Ni vet ju hur det är som mamma när ens barn är sjuka, man vill finnas till för dem och man vakar över dem och vill att de ska få må så bra som det är möjligt. Så den här veckan har jag funnits till mest för sonen och så har jag mellan varven pysslat med lite överraskningsgrejer till en mycket kär blogvän. När hon fått det så ska jag visa upp det här. Har även haft mer värk den här veckan som gjort mig både trött och yr. Men nu ser jag fram emot nästa vecka och hoppas att den blir bättre och att sonen snart är frisk igen och kan återgå till skolan där han har mycket att ta igen. Han hade flunsan för ett par veckor sen då han var hemma en hel vecka och så den här veckan då han missat 3 dagar. De har så mycket läxor nu när han går i 8:an så han hinner knappt med dom när han är frisk, lille vännen.

Då jag inte har nåt nytt att bjuda på så tänkte jag bjuda er på lite som jag gjorde i somras. Vi var på bröllop i Augusti då ett av barnens kusiner gifte sig i Umeå. Då brudparet inte ville ha presenter så ville de istället ha bidrag till deras bröllopsresa. Jag altrade då en kartong från Lindex som jag klädde i papper och prydde med en blomma. Inuti fanns gratulationskortet till brudparet och bröllopsgåvan.

Om ni klickar på de små bilderna så kan ni se dem i närbild.

                                  Gratulationskort till brudparet

 image817_1weddingcard-framsidan-lila-silver-gron

                        image914_1weddingcard-insidan-lilabeige1                      image1022_1weddingcard-backside-lila1

                                               Presentkartongen

     dscn14824_1weddingpresent-to-claesjustine-rosagrasilver1

Det här var allt jag hade att bjuda på den här gången!

Ta hand om er alla och hoppas ni får en underbar helg!

KRAM  Susanne!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lene Kristensen
    Feb 21, 2009 @ 09:11:10

    Godmorgon Susanne!
    Jättetrevligt att du tittade in hos mig!!!
    Wow vilket bröllopskort, det är urtjusigt. Jag älskar alla band du har på!
    Så tråkigt att sonen varit sjuk och det är ju som du säger att han missar mycket i skolan och du blir så klart trött. Magsjukan är inte att leka med, jag var sjuk i en vecka så jag vet! Hoppas bara att du inte får det också!!!
    Ha en skön helg och var rädd om dig!
    Kram Lene

  2. Lena B E
    Feb 21, 2009 @ 09:33:39

    Oj oj oj oj oj vá vackert kort!!! å kartongen wow så jättefin!!! Duktig du Sussie!! Massor med kramar från din vän :hearts: Lena

  3. Karina
    Feb 21, 2009 @ 10:01:53

    Hej min vän. Riktiga vänner förstår att det finns en annan värld utan för datavärlden. Hoppas att din son är på bättrings vägen och att han inte lycksats smitta någon av er andra. Jag har haft en riktig bra födelsedag. Men om den kan du läsa i min blogg. vilka vackra bröllopskort du gjort:) Jätte fina! Vi höres senare snart ska vi på spis och fläkt jakt. Kramar Karina

  4. Pernol
    Feb 21, 2009 @ 10:27:12

    Hej Sussie! Tack för din kommentar i min blogg! Det måste vara jättejobbigt när ens barn är sjuka. Hoppas att han är på bättringsvägen snart. Vilket superfint bröllopskort du har gjort!!!! Å lådan mé!
    kram
    Pernilla

  5. Articsisters
    Feb 23, 2009 @ 11:31:05

    Hej!
    Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
    Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

    Lisbet

  6. Lena B E
    Feb 23, 2009 @ 19:53:11

    Hej vännen! Har inte mina mail kommit fram?
    Jag vill ha svar fortast möjligt av dig om du vill vara med i swapen???
    och om jag får lämna ut din mail adress till Lene???
    Massor av kramar från Lena

Kommentera

