Syrrans blog!

Hej och gomorron på er allihop! Hoppas ni haft en bra natt och att ni fått sova ordentligt! Själv så försov jag mig en halvtimme så nu sitter jag här och väntar på att en stressad dotter ska bli klar så jag kan köra henne till bussen.

Tänkte att ni kunder hjälpa mig med en sak, nämligen att ge min kära syster lite draghjälp med hennes första och nystartade blog. Hon är en hejare på inredning, sömnad av olika slag och nu sist, även scrapping som hon utövar med små medel. Besök henne gärna här hos Marianne så då skulle hon bli glatt överraskad och överlycklig!

Tack på förhand och sköt om er allihop idag och jag hoppas att ni alla får en underbar dag!

Kramisar Susanne!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Karina
    Feb 25, 2009 @ 10:51:57

    Hej vännen. Jag ska genast gå in och hälsa på henne. Hoppas att du får en bra dag trots att du försovit dig. Ibland tenderar dagen bli lite retfull när man försovitsig. Kramar Karina

  2. Lena B E
    Feb 25, 2009 @ 23:06:09

    Jag ska genast knata in till henne å kika lite, gubben har nyss kommit hem så han vill prata en hel del verkar det som, men sen går jag in till henne. Kramizar vännen

  3. Lena B E
    Feb 26, 2009 @ 16:54:41

    Hej vännen! Jag var in till din syrra ganska sent igår kväll, vilken fin Lo hon gjort på katten.
    Har inte mina mail kommit fram? Är dom ute å vimsar omkring nu igen? Sicka bångstyriga rackare!! Om dom inte kommit fram så säg till så skickar jag dom i repris!
    Titta i min blogglista, där har jag lagt till en sida som heter The 80´s me. Gå gärna dit och kika, hon gör jättefina blommor och fjärilar av spillpapper, och delar frikostigt med sig av mallar & beskrivningar. Kramizar från en vän till en annan vän, he, he… Lena

  4. Lena B E
    Feb 27, 2009 @ 23:47:15

    Hej vännen! Har mitt mail kommit fram idag då? Det var inget viktigt jag ville, bara lite småprat. Hur har dagen varit? Hoppas den varit bra och att du inte har för ont, å att kvällen varit trevlig så här långt!! Här blir inte mycket gjort när guuben är hemma, jag letade fram lite papper ikväll iaf. som jag ska använda till swapen. Problemet är att de inte matchar speciellt bra, det var en knepig färg på det mönstrade & jag hade inga som passade riktigt bra till så jag fick pyssla ihop dem så gott det gick. Nu vart det lite mera babbel hi hi… Kramizar från Lena

Kommentera

