Bilder från modevisningen!

Jaha, nu är man en superstolt mamma med en tjej som mannekängat på Cubus och jag sprack inte, men närapå, av stolthet!!! Lite nervös var hon allt alldeles innan men när hon väl var uppe på catwalken så var nervositeten som bortblåst och hon var jätteduktig, tycker förstås en partisk mamma, men hon hade anammat hur tjejerna på Top model gör så nog var hon en liten modell iallafall! 😉

Här är några foton på Elin; 

 blandade-foton-hosten-julen-2008-2911 blandade-foton-hosten-julen-2008-2922

blandade-foton-hosten-julen-2008-308 blandade-foton-hosten-julen-2008-332

blandade-foton-hosten-julen-2008-338 blandade-foton-hosten-julen-2008-346

                               blandade-foton-hosten-julen-2008-3471                                                          blandade-foton-hosten-julen-2008-352

Här är gruppfotot på alla tjejerna som var med förutom en som ”smet” utanför kameran precis när jag skulle till att fota. Längst ner på fotot är tjejen, en student, som anordnade alltihop som ett projektarbete i sin utbildning. Visst var de fina allihop? Min tjej känner ni väl igen nu efter att ha sett fotona ovan, hehe!?! 😉

                   TACK för att ni ville kika på dessa bilder av min dotter!

                   Ha det bra alla mina blogvänner och ta väl hand om er!

                                               KRAM Susanne

13 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Mar 03, 2009 @ 00:06:48

    Jättefina bilder!! Förstår att du är stolt!! Lite lik mamma va? hi hi hi… Hon var jättefin på korten!! Kramisar Lena

  2. Anna
    Mar 03, 2009 @ 13:59:15

    Jag förstår att du höll på att spricka av stolthet Susanne! Jättevacker dotter du har, och hugaliga så nervöst att gå där uppe på en catwalk inför en massa människor! Hon måste varit nervös va!? Men jättefin är hon absolut!
    Kram, Anna

  3. Marianne
    Mar 03, 2009 @ 23:03:26

    Mycket fina bilder, det där gjorde hon ju jättebra och hon ser inte ett dugg nervös ut på bilderna. Det är inte bara mamma som är stolt, det är även moster, hälsa henne det!
    Kram Marianne

  4. Marit
    Mar 03, 2009 @ 23:07:44

    Vad fin hon är!

    Kul att ha varit med om det!
    Kram

  5. Anna Ottosson
    Mar 03, 2009 @ 23:37:48

    Vilka fina bilder, förstår att du är stolt! Kram på dig!
    /Anna

  6. TesaB
    Mar 04, 2009 @ 07:09:43

    Åh, vad kul! Hon ser verkligen ut som en modell med lite attityd, jätteduktig!!!

  7. Karina
    Mar 04, 2009 @ 10:13:51

    Jag förstår din stolthet. Hon är jätte vacker. Hoppas att hon får en karriär inom mode på något vis. Hon verkar ju tycka det är roligt det ser man direkt på henne. Hoppas att ni får en bra dag. Hälsa Elin att hon gjorde ett bra jobb. Kramar Karina

  8. Lena B E
    Mar 04, 2009 @ 12:20:56

    Hejsan vännen! Skönt att höra att du lever. 😉 😀
    Förstår att det är mycket nu med barn å gubben. 😉
    Dottern ser verkligen ut som ett proffs på korten, särskilt dom som hon har huvtröjan på sig. 🙂 Det märks att hon kollat på top model. 🙂 Hon är jätteduktig!! 😀
    Å vad spännande med nåt som kommer i lådan!! Det ser jag verkligen fram emot. 😛 😀
    Massor med varma kramar till dig vännen, från Lena

  9. Åsa/asamia
    Mar 04, 2009 @ 13:33:48

    Hej, Tusen Tack för allt fina ord i min blogg. Det värmer att få så fina kommentarer som din – Kram!

  10. Åsa/asamia
    Mar 04, 2009 @ 13:35:06

    Glömde, vet inte var man kan se beskrivning på blommorna – det var en scrapkompis som visade mig. Men du tar fyra retroblommor och viker ner bladen utåt. Sen limmar du ihop dem på varandra så bladen går omlott. Sist satte jag i en pärla och när limmet torkat vek jag upp bladen runt pärlan – inte svårt, men pilligt.

  11. Lena B E
    Mar 04, 2009 @ 15:11:50

    Hej vännen! Titta in i min blogg där finns något till dig! Kramar Lena

  12. Pernol
    Mar 04, 2009 @ 19:16:12

    Hej vännen! Jag förstår att du är stolt! Det såg ut på korten som att hon klarade det där galant! Det finns något till dig i min blogg!! kramar Pernilla

  13. Kerstin M
    Mar 08, 2009 @ 12:54:40

    Hej Susanne
    Vilken fin blogg du har. Jag förstår att det är kul att ha en blogg där man har läsare och får respons.

    Vad bra Elin passade som modell. Lång och smal och bar upp kläderna fint. Hälsa henne det.

    Kerstin

Kommentera

