Award x 2!

Hej på er alla mina goa blogvänner! Jag har fått 2 jättefina utmärkelser och jag känner mig så hedrad av att några har tänkt på mig och ville ge mig dem! 🙂 Vet inte om jag förtjänat dem men här är dom iallafall.

 Den första har jag fått av både Lena och av Pernilla, två goa vänner!

                                     award_u-fran-lena-be

Den andra jättesöta awarden har jag också fått av Lena och Pernilla!

                              award-camilla_en_tiets-award-fran-lena-be

TACK snälla söta Lena och Pernilla för så fina och underbara utmärkelser!!! Ni har precis räddat min dag och fyllt den med glädje!

Den första awarden ska jag dela ut till 5 personer och det är alltid lika svårt varje gång men jag vill dela ut den till de som är med i samma swap som jag för de är så gulliga och omtänksamma människor!

Lena , Pernilla , Karina , Lene , De här 4 vet jag är med i swappen men det är ett par stycken till som jag inte vet vilka de är så jag vill ge den sista till Marit för att hon är en sån go och hjälpsam människa.

Ta den med er nu tjejer och dela ut den till era vänner!

Den andra awarden ska man dela ut till 10 andra personer, så svårt men jag ger den till dessa 10 personer som har betytt och betyder mycket för mig och vars bloggar jag regelbundet besöker.

Lena
Karina
Inger
Marit
Anna
Annica
Ulrica
Marianne
Tesa
Åsa

Varsågod tjejer, ta med den i eran tur och dela ut den till era vänner!

                       Ha en underbar dag mina kära och goa blogvänner!

                                       Många kramar från Susanne

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Mar 05, 2009 @ 16:00:27

    Tusen, tusen TACK för awarderna!! Min söta, gulliga, rara & underbara vän!! 😀 Du har gett mig så otroligt mycket glädje idag, om du bara visste vad glad jag är!! 😀 Massor med kramar till dig från mej 🙂

  2. Karina
    Mar 05, 2009 @ 18:42:32

    Hej.Tack gulliga du!!! Så roligt att komma hem från jobb, kolla sina mail och upptäcka att man fått awarder från två personer. Tack för att du finns. Kramar Karina

  3. Pernol
    Mar 05, 2009 @ 19:43:21

    Tack så mycket för min award!!! Du har något att hämta hos mig:)

  4. Anna
    Mar 06, 2009 @ 12:27:09

    Tusen tack söta du! 😀
    Många kramar till dig!

  5. Annica H
    Mar 09, 2009 @ 21:37:54

    Tusen tack snälla du! 🙂
    Jag blir SÅ glad, och tacksam för att du tänker på mig!
    Kram Annica

Kommentera

