Slice och värk!

Oj vad jag har väntat på denna maskin, en Slice! Har väntat på den i över 2 månader och igår kunde jag äntligen hämta ut den… vilken lycka! Tyvärr så har jag varken hunnit eller orkat prova den än, bara packat upp den och klämt, kikat och beundrat den. Barnen har sportlov här nu så det har blivit en del skjutsande i veckan och det har tyvärr gett mig mer värk. Skulle egentligen både ha provat Slicen och arbetat med mina swapkort ikväll men det blev det inget av alls utan jag däckade totalt i soffan och blev kvar där. Den hemska nackmigränen slog till igen och axlarna, nacken, ryggen och huvudet värkte enormt mycket och sen kom febern, inte mycket men tillräckligt för att få mig utslagen. Bara att ge med sig och lyssna på kroppen när det blir så här då endast vila och starka värktabletter hjälper.

Men hoppas att morgondagen blir bättre och då ska jag scrappa och prova Slicen, ser verkligen fram emot det, längtar!!!

Här är en bild på hur den ser ut.

                          slice_machine

Visst är den fin?

Kramisar till er alla!

Susanne

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Karina
    Mar 05, 2009 @ 09:50:18

    OH vad jag är avundsjuk på dig. VILL OCKSÅ HA!!! jag får väl se till att spara ihop till en. Jag måste också ha en ny skärmaskin. Vill ha en Fiskars. Ha en bra dag Kramar Karina

  2. Lena B E
    Mar 05, 2009 @ 12:07:12

    Hej vännen! Va roligt att du äntligen har fått din hett efterlängtade slice!! Fy för nackmigrän!!! 😦 Vilken otur att du skulle få det just nu!! 😦 Joodå, jag blir också sådär som du!! Uff, inte kul!! Hoppas du mår lite bättre idag. Men ta det lugnt nu och vila!! Å hör sen!! *trätar på dig* 😉 😉 *skrattar* Hoppas du får en underbar dag! Här är det 3+ så det töar lite, skönt att våren är på väg snart!! Längar tills dess!! 🙂 Massor med kramar till dig vännen från Lena

  3. Lena B E
    Mar 05, 2009 @ 13:40:34

    Jag tittar bara in för att tala om att du har ytterligare något att hämta i min blogg. Kram Lena 🙂

  4. Lena B E
    Mar 05, 2009 @ 14:53:45

    Tusen, tusen TACK!!! 😀 Kära, söta, goa, snälla, rara vännen!!! För det jättefina kortet och allt det fina som du stansat ut till mej!!! 😀 Jag är så jätteglad!! 😀 Men en fråga bara, ja jag vet att jag är dum 😉 men vad är de där orangea för något? Tusen tusen Tack så jättemycket för allt jag fick. Vi hörs vännen! Massor med goa varma kramar från mej 🙂

  5. Lene Kristensen
    Mar 07, 2009 @ 09:56:02

    Hej Sussie!
    Åh så avundsjuk jag är. Jag önskar mig en Slice, men de är ju så dyra!
    Har du använd den och är den så bra som man säger och vilka kort har du till?
    Ha en härlig helg vännen och var rädd om dig1
    Kramizar Lene

  6. Lena B E
    Mar 08, 2009 @ 14:36:34

    Hej vännen! 🙂 Förlåt mej för att jag förstörde gårdagen för dig. :silly: Det var så jätteroligt att prata med dig 😀 och tiden gick alldeles för fort!! :silly: Hoppas du har tagit igen dig nu och inte är alltför sur på mej. 😉 🙂 Jag hoppas verkligen att du blivit bättre i värken och att du inte har så ont nu!! 🙂 Massor med kramar från din vän Lena 🙂

Kommentera

