Trifold card

                                                   Hej på er!

Nu äntligen kan jag visa det kort som jag gjorde till en mycket kär vän för ett tag sen för nu har det äntligen nått mottagaren! 🙂

                                                  Trifold card

kort-till-lena-b-e

Har stämplat hörnen och inuti med Grunge collection stämplarna och även blomman som sen är utstansad med en retro punch. Har också chalkat kanterna runt det fina mönstrade pappret och till sist så fick den översta blomman lite Stickles och en blingsten i mitten. Inuti har jag stämplat en skrivruta där jag skrivit några ord till mottagaren. Gillade verkligen vikningen på det här kortet som är en trifold vikning och som jag hittade i senaste numret av vår svenska scraptidning som jag prenumererar på. Det gick oerhört snabbt att göra kortet och det gillar jag då jag annars är en riktig slowscrapper och måttet på kortet är 10×10 cm.

Hoppas ni tycker om kortet och kanske ni också vill testa denna enkla vikning!

                      Sköt om er allihop och en stor kram till er alla!

                                          min-signatur1

12 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lene Kristensen
    Mar 06, 2009 @ 11:02:32

    hej min vän!
    Tack snälla Sussie för den fina Award!
    Och vilket underbart kort du gjort!
    Så vackra färger!
    Hur går det för dig med swappen?
    Jag har börjat på mina, ska skriva ut reseptet idag. Jag fick faktiskt de första kort i brevlådan igår!
    Ha en underbar helg vännen!
    Kram Lene
    PS: Länkar till din blogg, är det OK?

  2. Marit
    Mar 06, 2009 @ 11:14:19

    Du, det var riktigt sött!

    Och tusen tack för awardsen =)

    De värmer!

    Kram

  3. Marit
    Mar 06, 2009 @ 11:35:46

    Hon kanske kan tänka sig att länka till min butik med 😉

    Kramis

  4. Karina
    Mar 09, 2009 @ 09:31:09

    Du är jätte duktig. Och Lene BE blev så glad för din generösa present. Det vet jag. Jag har tandvärk och har fått en tid nu 10.45. Har haft ont hela helgen men nu ska snart det onda bort. Längtar. Ha en bra dag Kramar Karina

  5. Lilla pyssel Inger
    Mar 09, 2009 @ 14:17:01

    STORT STORT GRATTIS TILL DINA AWARDS MIN VÄN DU ÄR VÄRKLIGEN VÄRD DOM SKA DU VETA:) Tack snälla gulliga du för att du ger dom vidare till mig du är så himla underbar och jag blir så glad:) Detta kort är nog ett av dom finaste du gjort så den som fått detta måste ha blivet SUPER GLAD:)
    DU SKA VETA ATT JAG ÄR SÅ HIMLA TACKSAM FÖR ALLA DINA KOMMENTARER, DIN OMTANKE OCH DIN VÄNSKAP DET BETYDER SÅ HIMLA MYCKET ATT DU FINNS DÄR FÖR MIG:) Du är en underbar vän och människa Susanne det ska du veta. Jag har tyvärr inte orkat att vara en lika bra vän tillbaka till dig och jag ber som ursäkt för det men det har varit lite för mycket för mig så har inte orkat blogga runt eller varit så mycket på datan på ett tag nu. Behandlingarna som jag nu får tre gånger i veckan tar ut sin rätt, sen förlorade vi en mycket älskad och kär familjemedlem och jag har haft jätteproblem med försäkringskassan så det blev liksom kaka på kaka å för mycket till slut. Det sägs att tiden läker och det känns lite bättre nu men det finns mycket orosmoment kvar om hur saker och ting kommer bli i framtiden men det är bara att ta en dag i tagit. En sak är säkert att när man är stressad och det blir mycket runt om så blir värken värre och värre trodde inte det kunde bli värre men det har det varit. Tårarna har i bland bara trillat ned för kinden för det har gjort så ont men det är bara att forsöka ta sig genom det och bita i hop. Du ska veta att det har hjälpt mycket då att gå in på bloggen och läsa det som du och andra underbara blogg vänner har skrivet till mig då känner man sig inte lika ensam och det är inte lika jobbigt då. Jag har en himla tur som har dig och andra underbara blogg vänner, att veta att det finns någon som tänker på en och bryr sig betyder så mycket. I MISS YOU TOO A LOT MY DEAR FRIEND:) Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har hört av mig till dig men jag lovar att det går inte en dag utan att jag tänker på dig och hoppas att du har det bara bra och att du mår bra!!! TACK FÖR ALLT MIN UNDERBARA VÄN, sköt om dig och ha det så bra du bara kan ha det:) Önskar dig en underbar måndag och vecka så hoppas jag att vi hörs om inte allt för länge igen massor massor med hälsningar och kramis från din vän Inger

  6. Annica H
    Mar 09, 2009 @ 21:43:51

    Oh vilket fint kort! Jag förstår att Lena blev glev glad över det! 🙂
    Du är SÅ gullig som skickar så fina saker till dina vänner!
    Kram Annica

  7. Lena B E
    Mar 10, 2009 @ 16:51:19

    Jaaa Annica, jag blev jätteglad både för det fina kortet och för allt utstansat som snälla Sussie skickade till mej!! Kram Lena

  8. Lena B E
    Mar 10, 2009 @ 16:53:35

    Hallå Sussie! Var är du? Du har inte hörts av på länge så jag börjar bli orolig!!! Det har väl inte hänt något hoppas jag?!! Mega-Kramizar från Lena

  9. Lene Kristensen
    Mar 11, 2009 @ 07:01:22

    Godmorgon vännen!

    Tack snälla för dina goa kommentarar, jag blev jätteglad ska du veta!
    Jo swapen då. 7 kort är det och du skickar alla till mig. Och den 25/3 är sista dagen.

    Jag köpte inte Slicen, men kommer att göra det så småningom!
    Jag är klar med mina ja.
    Ha en bra dag min vän!
    kramizar lene

  10. Lilla pyssel Inger
    Mar 11, 2009 @ 07:51:43

    Hej på dig min vän och tack snälla goa underbara Susanne för båda dina kommentarer blir alltid lika GLAD när du har hört av dig:)
    SEN SÅ MÅSTE JAG SÄGA TUSEN GÅNGER OM FÖRLÅT ATT JAG MISSADE ATT JAG FICK AWARD FRÅN DIG MED JAG ÄR SÅ LEDSEN ATT JAG INTE FICK MED DETTA HOPPAS ATT DU SNÄLLA KAN TA I MOT MIN URSÄKT FÖR DET!!!!!
    Tycker att det var pinsamt att jag missade det men jag ska rätta till det min vän och TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR DEN JAG BLIR SJÄLVKLART JÄTTEGLAD OCH HEDRAD SKA DU VETA:)
    Det går lite bättre nu och orkar lite mera men som sagt förut så blev det så mycket på en och samma gång att jag kollapsade som ett korthus. Har varit så slut både pysiks och fysiks å känt mig så himla tom men så är livet eller hur min vän det går upp och ned. Hur är det med dig och mår du själv min vän jag tänker på dig också varje dag och håller tummarna för att du ska får må bra! I dag onsdag så är det dags för smärtkliniken igen så det är bara att kämpa på det har börjat ge något men det är en långsam prosess och det kommer ta tid säger dom. Men så länge det går lite framåt så går det åt rätt håll så då är jag ok med det.
    TACK SNÄLLA GULLIGA Susanne om din kommentar att du aldrig tröttnar på mina alster du är så himla god och gör mig så GLAD ska du veta:) Ha en underbar onsdag och sköt om dig så hörs vi snart igen min vän, massor massor med stora värma kramar från din vän lilla Inger:)

  11. TesaB
    Mar 11, 2009 @ 10:36:14

    Tack söta du!!!

    Det är fantastiskt det där kortet – kan inte se mig mätt på det.

    Ang. broderandet på min LO så finns en kort tutorial här (på engelska dock) berätta gärna om den var förståelig! http://1worldscrap.blogspot.com/

  12. Lena B E
    Mar 11, 2009 @ 16:07:01

    Så skönt att höra att du lever 😉 det glädjer mej min vän 😀 Jag har nog scrappat lite för mycket i 2 dar nu, för det märks i nacken och huvudet, ont, ont, ont!!! Attans!!! :angry: Men jag ska försöka sitta lite senare å pyssla, och se om jag kan få denna Lo klar som jag håller på med. Vad skönt att du är piggare nu!! 🙂 Må så toppenbra du bara kan! Vi hörs. Massor med kramar från Lena

Kommentera

