Titta vad jag har fått!!!

Har ni sett vilket vackert kort jag fått av  underbara, snälla och goa Inger!!!

 kort-fran-pysselinger-rosa-m-angel

Här är insidan som är så vackert dekorerad! Brukar inte visa insidan då det känns så personligt men här kan jag inte låta bli, ni måste bara få se hur vackert hon gjort insidan också. 🙂

                     kort-fran-pysselinger-insida-rosa-m-angel1

Inger är en mycket speciell vän som alltid finner kloka ord när man har det svårt trots att hon inte alltid har det så lätt själv, hon är en klippa och en ängel!!!

                                              TACK INGER!!!!!

ny-signatur

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Mar 16, 2009 @ 16:33:08

    Hej vännen! Åh så fiiint kort du fått!!! Visst blir man glad över att få ett så jättefint kort? Det är otroligt vackert!!! Hon är så snäll Inger som skickar oss så otroligt fina kort, eller hur? Du är värd många såna kort det vet du väl? Hur mår du idag min vän? Jag hoppas att du inte har det för jobbigt med din värk idag, har ni också regnväder uppe hos er? Ser att du också har skaffat en ny signatur, vad roligt!! Hur lyckades du få en blå ram runt din, jag är ju så himla oteknisk. 😉 Vi hörs vännen. Nu ska jag kila runt och insupa lite inspiration till några påskkort till släkten, har förlorat min idag, känner inte alls för att göra några kort egentligen. Men jag måste ju börja nån gång. Massor med kramar till dig vännen från Lena

  2. Lene Kristensen
    Mar 16, 2009 @ 17:06:06

    Visst är de fina Ingers kort! Man blir så glad när man får dem!
    Ha en underbar kväll min vän!
    kramizar från lene

  3. Pernol
    Mar 16, 2009 @ 20:45:29

    Vilket bedårande vackert kort du har fått!!! Visst är hon duktig!Inger är absolut en klippa och en ängel!!! Så roligt att få kort!
    kram
    Pernilla

  4. evalena
    Mar 16, 2009 @ 21:41:46

    Vilket fint kort. Visst blir man glad när det dimper ner något så fint i brevlådan.
    Kram

  5. Lena B E
    Mar 17, 2009 @ 14:32:50

    Hej vännen! Jag hoppas du mår bra och att du har finare väder än mej 😉 visserligen skiner solen men det blåser rätt friskt här!! Fast det kanske är bra, det sägs ju att solen tar hårdare då det blåser, får väl hoppas att det ger resultat på snön också!! Så den försvinner. 😉 Igår vart jag störd i mitt scrappande (fick främmande) så nu måste jag ta igen det idag 😉 när gubben jobbar. Bäst att passa på när dom är borta du vet hi, hi… Vi hörs senare min vän. Massor med kramar till dig från mej 😀

  6. Lilla pyssel Inger
    Mar 18, 2009 @ 19:10:41

    DU ÄR JO SÅ HIMLA UNDERBÄR MIN VÄN:) TACK SNÄLLA FÖR ATT DU FINNS och det är som Lena säger du är verkligen värd detta kort och mycket mera där till:) Du är er en vän som finns där och som man kan lita på och det betyder så himla mycket ska du veta. Jag är bara GLAD om du blev glad för då har jag fått givet något tillbaka. Din vänskap betyder jättemycket för mig med och jag vill visa det blant annat med detta kort:) TACK SNÄLLA UNDERBARA Susanne och ta väl hand om dig själv:) Massor massor med hälsningar och värma kramar från din vän Inger

  7. Lena B E
    Mar 18, 2009 @ 21:24:57

    Hejsan vännen! Damp det ner något mail i din box i natt? Jag skickade ett mail vid 12 tiden, men du vet, kom det inte fram så skickar jag en kopia, bara du säger till. Hur mås det i dag då? Hoppas allt är bra med dig vännen!! Vi har haft ca 6 + idag, så skööönt!!! Nu är våren äntligen här, som jag har väntat på så länge, underbart!!! Fåglarna kvittrar så vackert ute!! Så nog märks det att våren kommit. HÄRLIGT!!! Ha det bäst, vi hörs. Massor med kramar till dig vännen från Lena

Kommentera

