16-års presenter

Jag vet att jag har lovat att visa en del av de fina presenter som vår dotter fick av sina väninnor när hon hade sitt sleepover party i november, men det hade tyvärr fallit i glömska, förlåt!!! Vet ju i och för sig inte om nån kommer ihåg att jag lovade att visa dem, men ändå. De är lite julinspirerande men det bjuder jag på idag. 😉

 blandade-foton-hosten-julen-2008-097

 blandade-foton-hosten-julen-2008-153

                     Visst var de fina presenter?! Hon fick också örhängen mm.

                     Ha en bra torsdag alla mina vänner och ta väl hand om er!

                                  ny-signatur1

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Mar 20, 2009 @ 20:54:59

    Hej trollet! 😉 🙂 Vad fina presenter E fick, vad kul för henne!!! 🙂 Hoppas allt är bra med dig i dag!! Jag mår lite, men bara lite, bättre idag iaf. Tack för mailet som kom inatt, fast jag såg inte det förrän i morse, men då hade jag ju nåt roligt att läsa till morgonkaffet!! 😀 Gräspapperet är verkligen naturligt, det har jag köpt på panduro, tror att dom har dessa i år också. Stämpeln (den personliga) har jag beställt från Forma Hantverk, dom tog upp beställningar för några veckor sen på dessa stämplar så jag beställde en & hade sån tur att dom hade en över sen tidigare med mitt namn. Så jag fick min fort. 😀 Här är deras adress;
    http://www.formahantverk.se/ Min beställning från du vet vart, kom i dag! Tjoho vad fina blommor!!! 😀 Önskar dig en trevlig kväll och jättrevlig helg. Massor med kramar från ett troll till ett annat troll 😉 🙂

  2. Marianne
    Mar 21, 2009 @ 19:39:11

    Hej syrran!
    Tack för erbjudandet, men jag tackar nej denna gång, kanske en annan gång.
    Förresten hör med Anette, hon kanske vill.

    Kram Marianne

  3. Lena B E
    Mar 22, 2009 @ 15:14:03

    Hej vännen! Jag ser att M tackade nej, handlar det om vad jag tror? Får du inget napp hos nån annan så går jag väl med då. Hör av dig om det sen. Ville ju först och främst höra hur det är med min vän idag? Jag hoppas du mår bra och inte är alltför trött!! Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund, har lite att göra, du får se sen. Massor med kramar till dig vännen från Lena

  4. Lena B E
    Mar 22, 2009 @ 20:35:45

    Hej igen vännen! Jag har inte kommit så långt med mitt scrappande idag, men det är en bit på väg iaf. Det är klart jag blir glad om dom hittar någon annan för som du vet så räcker det ju att vara med i en swap, eller hur? Det kan lätt bli för mycket annars och det har ju du erfarenhet av. Jag tycker du ska gå till läkaren med de symtomen du har, visst kan jag också känna som att bena är gjord av spagetti men det brukar oftast vara innan en flunsa. Men det du beskrev låter inte så bra tycker jag (jag är ju visserligen ingen dr eller sjuksk.) men har du kollat blodtrycket? För vid högt blogtryck kan man känna sig väldigt konstig och yr, det vet jag av erfarenhet. Låter gräslig den där mattan hörru, usch va vasst!! 😉 Höll ju på att glömma, du har en utmaning i min blogg, men hoppa över den om du inte orkar, Lova det!!! Massor med miljoner kramar från din vän Lena

  5. Karina
    Mar 23, 2009 @ 16:17:11

    Hej vännen. Hoppas att allt är bra med dig och din familj. Här är allt finfint. Jag ska på syförening ikväll och det der jag fram emot. Nu ska jag kila vidare. Tusen Kramar Karina

  6. Lene Kristensen
    Mar 23, 2009 @ 17:06:03

    hej min vän!
    Va kul att du tittade in! Och du, det är den 25 som är sista dag så det helt OK att du inte har blivit klar förrän nu!
    Det är en till som jag inte fått än!
    Du undrade över Panduro.. det finns en blogg där som man kan bli med på, sen lägger man bara ut sina alster där och de drar en vinnare varje vecka.
    Ha det gott vännen och var rädd om dig!
    kram från Lene

  7. Lena B E
    Mar 23, 2009 @ 21:48:36

    Hej min vän! 🙂 Hoppas att allt är någotsånär iaf. med dig idag. Här har snön vräkt ner hela natten & hela dan, dessutom har det blåst rätt kraftigt!! Jäkla skruttväder!! Jag är tveksam till att gå med i en till swap, jag vill ju göra nåt annat också. Vet att du förstår min vän. 🙂 Så se om någon annan kan fixa nån. Jag står över, men tackar för erbjudandet. Ja det är synd att våren kom av sig nu när det börjat så bra, men men det blir nog vår så småningom. Nu ska jag fortsätta med mitt scrappande, jag har inte kommit så jättelång än. Det blir lite i taget just nu. Behöver pausar emellanåt och har dessutom att en del att sköta om här hemma också. Massor med kramar från mej till dig vännen, kramar från Lena

  8. Annica H
    Mar 23, 2009 @ 22:04:19

    Hallå där!
    Sorry att jag varit så osynlig! Det är mycket nu!
    Vilka fina presenter! Hon måste ha blivit jätteglad! 🙂
    Gesso är ett konstnärsmaterial som man bla kan ”grunda” canvas med. Det finns på konstnärsshoppar. Typ artistica.nu. Jättekul att leka med! 🙂
    Kram Annica H

Kommentera

