Awards!

                                                  HEJ PÅ ER!

För ett tag sen fick jag två awarder som jag inte har tagit itu med förrän nu, skäms på mig va!!!

Den här fina awarden har jag fått av Lena, Inger, Pernilla/Pernol och Karina, alla fyra är fantastiska tjejer som betyder mycket för mig och skänker mig mycket glädje, Tack tjejer!!! 🙂

                                award-fran-lena-b-e

Den här jättefina awarden har jag också fått av Lena, Inger, Pernilla/Pernol och även av Annica, en lika fantastisk tjej hon också, Tack så hjärtligt! 🙂

                                   thank_you_awardinger-h_33244884lila-award-fran-inger-mfl

Om ni bara visste vad det betyder för mig när jag får så fina awarder av er, det gör mig så jätteglad enda in i själen och sporrar mig att fortsätta pysslandet och blogandet, TACK!!!

Nu är det ju så att man ska skicka dessa vidare men nu var jag ju så sen med att lägga ut mina och de allra flesta har redan fått dem har jag sett, så jag skickar dem naturligtvis tillbaka de fantastiska tjejerna som gav mig dem + alla ni som finns i min bloglista vars blogar jag regelbundet älskar att besöka. Så ta dem med er och njut av dem, det är ni värda allihop, många gånger om!!!

                                         KRAMIS från Susanne!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elzie
    Apr 02, 2009 @ 11:05:06

    Grattis till dina awards. Jättefina var dom.
    Vart har du tagit vägen? Är jättelängesen vi hörde av dig.
    Hoppas du har en fin vårdag däruppe också.
    Kram Elzie

  2. Lilla pyssel Inger
    Apr 02, 2009 @ 12:46:34

    Hej på dig min underbara vän:) TACK SNÄLLA GULLIGA GOA UNDERBARA VÄN FÖR DINA KOMMENTARER HOS MIG. Är så tacksam för din omtanke och din vänskap å att du finns där Sussie DET BETYDER ALLT ska du veta:) DU ÄR EN MYCKET GOD VÄN SOM BETYDER JÄTTEMYCKET FÖR MIG MED SKA DU VETA:)
    Vilka kort du bjuder på vad jag har missat det under här blev jag helt KÄR i det var SUPER SNYGGT:) Vill också säga att du är mycket värd dina AWARDS ta åt dig min vän för det är du värd:)
    Jag hoppas du har fått stada fint nu med dina scrapsaker och att du blev nöjd eller du håller kanske på fortfarande!!!
    AJ AJ AJ vad det måste ha gjort ont att få brandsläckaren på foten det låter inte kul alls. Hoppas att foten inte är lika svullen eller att det gör lika ont nu, jag hoppas verkligen att det känns bättre din stackare. Du som har tillräckligt från förut sen så ska du vara med om detta, jag känner verkligen med dig ska du veta min vän.
    Det har varit en mycket tuff vecka men i dag är det ganska ok tycker jag så det är jag mycket GLAD för:) Jag får olika behandlingar på smärtkliniken och denna veckan i tisdags så fick jag även intravenöst behandling med något som heter ”Regitin” detta ska hjälpa till att hålla öppet flöde och cirkulationen i mina skadade muskler. Jag reagerade mycket kraftigt på detta läkemedel även om jag fått denna behandling förut. I tillägg till dom besvär som man redan har så fick jag en fruktansvärd huvudvärk, mycket pulserande smärta, svetttingar, illamående, hög puls som dunkade som bara den, svårt att koppla av, stressad och mycket orolig i kroppen. Men ska man bli bra så är det väl bara att bita i hop och stå ut, det ska tydligen bli mycket mycket värre innan det blir bättre!! Så jag väntar med MYCKET STOR SPÄNNING PÅ DOM BÄTTRE DAGARNA:) Men i dag mår jag bättre och det har lagt sig mycket men nästa vecka är det dags igen. Det är bäst att passa på och njuta nu när det är bättre. Ska få denna behandling ”TYVÄRR” 14 gånger till är det tänkt!!!!! Om jag orkar så ska jag vara med några pyssel vänner på mässen i Kista /Stockholm på lördag å shoppa pyssel. Jag hoppas verkligen jag orkar för det skulle vara så himla kul att få åka dit. TÄNKER MASSOR MASSOR PÅ DIG MIN VÄN även om det går dagar i mellan vill att du ska veta det. Jag finns här för dig med ska du veta, massor massor massor med goa stora varma kramar till en underbar vän från din vän lilla Inger:)

  3. Lena B E
    Apr 02, 2009 @ 21:26:37

    Hej min goa vän! 🙂 Sammtidigt som du var hos mej och skrev, så var jag här, 😀 men det funkade inte som det skulle så min kommentar blev inte sparad. 😦 Du är värd alla awarder som finns att få min snälla, goa vän!! 😀 Stort grattis till dom!! 🙂 Inte är jag ledsen på dig för att du inte kan vara med i swapen denna gång. 😥 😉 😆 Hur kan du tro det? 🙂 Jag förstår dig så väl för jag har ju ”samma” krämpor själv. Men jag kommer att sakna dig, men vi får väl maila som vanligt när vi har tid och ork till det. Eller hur? 🙂 Dessutom har du ju den andra swappen att tänka på! 🙂 Här har vädret varit tvärtemot ditt, vi har haft ca 10+ men ingen sol. Man kan tydligen inte få både ock! 😦 Vad har du för värstingskrivare? 😉 Vi har bara 2 färgpatroner i våran, en svart och en färg. Hoppas du också får en härlig dag imorrn med sol och värme!! 🙂 Massor med bautakramar från trollet Lena

  4. Lilla pyssel Inger
    Apr 03, 2009 @ 09:23:14

    God morgon underbara vän:) Så var det fredag igen och så var denna veckan också snart avtjänad! Det har varit en vecka som har varit upp och ned men i dag känns det bättre en i går så när det går framåt så blir man GLAD:) Blev så ledsen över att du har haft en sjuk son, en sak är när man är sjuk själv det fiksar man på ett annat sätt men när det är ens barn då är det helt andra känslor man har! Jag hoppas verkligen att han kryar på sig och blir riktigt bra igen snart min vän. Men med en super mamma som dig så kommer han snart bli frisk det är jag säker på.
    Jag blir jätteglad över att du blir glad när jag har hälsat på hos dig det ar samma sak för mig min vän ska du veta:)
    Jag vet inte om den medicin som jag får kan hjälpa dig gumman du kan jo fråga din läkare. Det den gör är att öppna upp alla kärl i ”hela” kroppen och på så sätt ökar flöde och cirkulationen i hela kroppen den gör också att blodtrycket går ned då det blir mycket bättre cirkulation i hela kroppen. Jag har tyvärr gått upp väldigt mycket i vikt (SNYFT) efter bilolyckan och fått högre blodtryck på grund av övervikt också så det hjälper även mot det. Dessa biverkningar som jag fick får man dom första gångerna innan det sätter sig i kroppen. Men på sikt så ska även detta bli bättre. Bara tanken på att jag ska må så som jag gjorde i tisdag och onsdag när det var som värst i 14 veckor till känns jättejobbigt så jag hoppas det lägger sig.
    Men jag är så tacksam för all hjälp jag kan få och testar gärna om läkarna tror att det kan hjälpa mig att det är jobbigt under resans gång det får jag helt enkelt ta så är det bara.
    JAG TYCKTE VERKLIGEN OM DITT NYA BARNKORT men jag har det finaste du har gjort tycker jag och lycklig är jag för det ska du veta:)
    Jag tycker också att det är jättetråkigt att det är så långt i mellan oss tänk om vi kunde krympa i hop Sverige så vi kom närmre veranda det skulle vara något. Men någon gång så ska vi på något sätt få till att träffas Sussie det måste vi bara få till så är det bara:)
    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg å hoppas att du får må bra så du kan göra det du vill göra:) Massor massor med hälsningar och kramis från din lilla vän Inger:)

  5. Lene Kristensen
    Apr 03, 2009 @ 09:44:05

    Hej Sussie.
    Hoppas allt är bra med dig och att du njutar av det fina vädret!
    Här är det så skönt och jag är ledig i helgen!!
    Jag ska gå på Premiere, mitt barnbarn är med i en teatergrupp som visar Annie i helgen. Ska bli kul!
    Kram Lene

  6. Lena B E
    Apr 03, 2009 @ 21:24:57

    Hej min goa vän! 🙂 Vi har faktiskt haft varm och skönt i dag, ca 12+ men ingen sol. 🙂 Så jag ska inte klaga, har ju sluppit snön iaf. fy vad tråkigt med mera snö!! Bläää!! stackars dig.
    Jag har hållt på med swapen hela dan så nu är jag aldeles slut i armen & axeln. BLÄÄÄ!!! Tänkte göra lite till innan gubben kommer hem, om jag orkar förstås. Men det är ingen arbetsam uppgift så det ska nog gå bra ändå. Bäst att passa på när gubben jobbar, är han hemma blir inte mycket gjort. Då är det alltid nåt annat som ska fixas, laga mat tex. Är ju inte klar än på långa vägar med swappen, men det är gott om tid denna månad, vi har till den sista på oss. Nä nu får jag fortsätta så jag hinner göra nåt innan han kommer. Vi hörs min vän. Massor med trollkramar från Lena

Kommentera

