Liten ryggsäck!

                                                    Hej på er!

Har provat att göra min första ryggsäck, såg den som duktiga Mia har gjort och blev inspirerad att göra ett försök och här är resultatet. Naturligtvis så är ju hennes snyggare när hon är mer av ett proffs än vad jag är men jag blev ganska nöjd med min för att vara första försöket. 🙂  Mallen till vikningen kan ni hitta HÄR.

Det har blivit lite nattarbete här då jag inte har kunnat sova då vår son har varit och är fortfarande väldigt sjuk om än lite på bättringsvägen idag. Så det har varit oroliga dagar med både dag -och nattvak, ni vet ju hur mammor är, åtminstone jag blir så orolig att jag har svårt att sova själv när nåt av barnen är sjuka.

                                                    RYGGSÄCK

scrappad-ryggsack-aprikos-rosa-framifran

                                        scrappad-ryggsack-aprikos-rosa-fran-sidan

                                  Hoppas att ni alla har en trevlig lördagkväll!

                                               KRAM på er från Susanne!

14 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Apr 04, 2009 @ 22:10:41

    Wow vilken supersnygg ryggsäck!!! Vad duktig du är!! Jag har inte kommit mej för än att försöka mej på varken en ”rygga” eller ”Ingers väska”, men nån gång ska det väl bli gjort det oxå. Nu fortsätter filmen snart. Massor med bautastora kramar från Lena

  2. Lena B E
    Apr 04, 2009 @ 22:12:57

    Wow vilken supersnygg ryggsäck!!! Vad du är duktig!! Jag har inte kommit mej för än att göra vare sig en ryggsäck eller Ingers väskor. Men nån gång så… Massor med kramar från Lena

  3. Lilla pyssel Inger
    Apr 05, 2009 @ 08:26:28

    Hej på dig min underbara vän:)Den blev jo kanon fin din ryggsäck du måste vara jättenöjd eller hur:)
    Jag gillade den massor det var också en ide att använda till påsk istället för påskägget så kan man fylla ryggsäcken med godsaker i:)
    Tråkigt att höra om din son jag sänder alla krya på dig kramar som bara finns och hoppas att han bättrar på sig snart!!! Forstår att det tar på dig också att du får mera värk och problem känner så väl igen det. Välkommen till natt klubben min vän även om det är en klubb som man inte så gärna vill ha medlemskap i. Men vi natt vändrare får hålla i hop och stötta varandra så gott det bara går eller hur:)
    I går hade jag tur och kom i väg till scrapmassan inte lika tur för min plånbok som är helt TOM nu men jag är jättenöjd att jag orkade åka med och med dom saker som jag fick med mig hem:)
    Jag har så underbara vänner som tok så himla bra hand om mig, hjälpte mig med allt. Har haft en jobbig natt och det värker i hela kroppen men det är ok då jag hade så himla trevligt i går å det kan jag leva länge på nu:) I dag blir det att ta igen sig det är dags för smärtkliniken igen i morgon bitti (snyfts) man får väl tycka lite syn om sig själv i bland eller hur !!!! Tänkte på dig i går när jag var på mässan att du nog skulle tycka det var kanontrevligt att var där! Nu blir det att börja spara igen till nästa scrapmässa så man har råd att åka med igen:) Tänker massor på dig och önskar dig ALLT väl min vän det vet du eller hur:) Massor massor med tusen kramar från din lilla vän Inger:)

  4. Annica
    Apr 05, 2009 @ 21:56:28

    Oh så söt den blev! 🙂 Supergullig!
    Hoppas att alla mår bra nu, och att ni haft en bra helg!
    Kram Annica

  5. Lilla pyssel Inger
    Apr 06, 2009 @ 05:46:01

    Hej och god morgon min kära vän:) Hoppas att helgen har varit bra ett STORT GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL DIG DU HAR VUNNIT TREDJE PRISET MINI BOKEN I MIN BLOGGCANDY TÄVLING:) Jag har jo din adress redan så jag försöker få i väg det i dag till dig:) Ha en underbar måndag och vecka min vän och sköt om dig:) Massor massor med kramis från din lilla vän Inger

  6. Lilla pyssel Inger
    Apr 06, 2009 @ 16:57:02

    Ja visst är det kul min vän:) Du får tacka min sambo Henke han drog ditt nämn så hans fel hi hi hi:) Paketet är på väg till dig fick postat det när jag var i väg till Smärtkliniken:) Ska gå och vila nu för har ont över allt och är slut men nu har jag påsklov från Smärtkliniken till nästa onsdag:) Ha en underbar eftermiddag och sköt om dig min vän massor massor med kramis från din lilla vän
    Inger:)

  7. Lena B E
    Apr 06, 2009 @ 17:00:22

    Hej min vän! Du har en award att hämta i min blogg! fast det har du ju redan sett 😆 Skriver mer sen, vi ska äta nu. Ville bara tala om… Kramar från Lena

  8. Lena B E
    Apr 06, 2009 @ 18:07:25

    Hej igen! 🙂 Ursäkta att jag var så fåordig nyss, men jag ville hinna meddela alla innan vi skulle sätta oss till bords. Hann med nöd å näppe! 😆 Vad tråkigt att gossen blivit sämre, var är det för konstig magsjuka/flunsa han har råkat ut för? 😮 Klart att du får en award min vän, fattas bara!! 😉 Joodå helgen har varit bra, har inte pysslat så mycket men jag har sett på lite tv för en gångs skull. Blir inte så mycket sånt nuförtiden. 😉 Hoppas din varit bra oxå!! Du får väl ta lite foton nu på rummet så vi får se vad fint du fått det!! 🙂 Hur gick det med swapkorten? eller har du glömt bort att du ska lägga ut dom hi hi… 😉 Nu ska jag sätta mej och pyssla en stund, det kliar i fingrarna 😆 Ser fram emot ett mail när du får tid 😉 Ha en härlig kväll. Massor med kramar från Lena

  9. Lena B E
    Apr 06, 2009 @ 18:11:11

    Ser nu att du vunnit hos Inger VA ROLIGT!!!!!!!! Superkul!!! STORT GRATTIS!!! 😀

  10. Mia
    Apr 06, 2009 @ 19:48:14

    Den blev jättesöt, stängningen har jag inte löst än men jag är på jakt efter magneter =)

    Glad Påssk!
    Kram//Mia

  11. Lena B E
    Apr 08, 2009 @ 00:32:36

    Ho ho min vän! 😉 🙂 Nattugglan är väl vaken antar jag! 😉 Hur mår mitt lilla troll idag? Har du hunnit börja på lo´n än? Skönt med påsken iaf. inte alls samma krav på pyntningen å städning som till jul, eller hur? Å matlagning, å det, åsså det… i all oändlighet. Eller är det bara jag som är lat inför påsken? Ikväll har jag suttit och pysslat lite håller på med en utmaning som jag tänkte jag skulle vara med på, får se vad det blir av det. Nu tänkte jag titta lite på tv innan det är dags att krypa till kojs. Vi hörs min vän. Massor med kramar från ett nattuggletroll till det annat 😉 🙂

  12. Lilla pyssel Inger
    Apr 08, 2009 @ 06:19:08

    Hej och god morgon på dig underbara vän:) Å vad kul att du fått din vinst och att du tyckte om den det är jag glad för:) Vad glad jag blir att barnen också tyckte om lilla mini boken med sitat i! Hoppas din son mår mycket bättre nu har tänkt på er! Visst har jag tur som fick det underbara påsk ägget av Lene blev riktigt super glad och du ska nog inte vara så jätteavis jätte länge någon fyller jo år någon dag och då hmmmm:)
    Du är så himla omtänksam och god som tänker på mig är jätteglad för det ska du veta jag tycker jättemycket om dig och tänker massor på dig med min vän:) Jag önskar dig en super trevlig dag och hoppas att du får må bra å att solen skiner på dig:) Tusen tusen soliga kramar från din lilla vän Inger

  13. Pernol
    Apr 08, 2009 @ 06:26:04

    Hej vännen! Grattis till vinsten hos Inger!!! Du ahr en award att hämta hos mig!
    kramisar
    Pernilla

  14. Ulrica
    Apr 08, 2009 @ 09:58:49

    Hej Sussie!

    Först & främst vill jag säga tack för dina underbara hälsniingar hos mig. Det betyder väldigt mycket att det finns människor som du! =)Önskar att det fanns fler…en dag som denna skulle du bara veta hur mkt jag behöver värmande ord! Du är en fantastisk människa & vän. Hoppas verkligen att vi får möjligheten att träffas irl någon gång! =)

    Skapar fantastiskt gör du oxå…;) Jag har en liten överraskning till dig i min blogg.

    Ha en bra dag, kramar

Kommentera

