Sneak peak! ;-)

                                         Hej på er alla goa blogvänner!

Här hos oss så har vi fortfarande vinter, tyvärr med 0-gradigt och omväxlande snö och regn. Igår snöade det stora ”julaftonsflingor” och idag regnar det och blåser. Man har ju inte direkt nån lust att vara ute mer än det absolut nödvändiga, men april är april med dess ombytliga väderlek. Inte ens våra två små fyrfotade sladdisar vill gå ut och de har en enorm förmåga att hålla sig om de måste, hehe. Men om vädret så finns det en liten ljusglimt här i Norrlands vinterlandskap, det ska visst bli sol och flera +grader varmt på lördag, ser verkligen fram emot det och att få sitta ute på altanen med näsan mot solen, då ska jag verkligen ta vara på varje sekund och njuta. 🙂

Medans det nu har varit så trist väder så har jag passat på att kopiera en del gamla foton ur mor och fars gamla album och en del av dem kommer senare att bli layouter. Har påbörjat en med ett vackert foto av min mor när hon var 18 år. Den tar lite tid att göra då jag vill ta god tid på mig att göra fotot av henne rättvisa och för mig kommer den layouten att bli mycket speciell.

För att inte hålla er på halster alltför länge så ska ni få en liten tjuvtitt på layouten! 😉  (Vet nån som är väldigt nyfiken på den, hehe!)

                                              Sneak peak!!! 😉

                     sneak-peak-pa-layout-om-mamma-18-ar1

                       Ta väl hand om er och hoppas ni får en fin dag!

                                                 KRAMISAR!

                                                GLAD PÅSK!

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Apr 09, 2009 @ 15:12:27

    Nu är jag allt nyfiken!!! Det ser ju jättefint ut av det lilla vi får se!:) Gillar fjärilen i hörnet jättemycket!!!
    Fortsatt trevlig Påsk önskar jag dig!
    kramisar
    Pernilla

  2. Lene Kristensen
    Apr 09, 2009 @ 17:28:11

    hej vännen!
    Så tråkigt att du kommit av med dina bilder!
    Det är klart jag ska maila dig om du inte hittar!
    Du kan också gå in på min blogg och kopiera därifrån om du vill!
    Jag var inne här tidigare idag, men jag behövde ge mig iväg så jag hand inte skriva! Jag är nyfiken nu!!!!!! Och jag tittade på ryggsäcken också, helt underbar är den!
    Hoppas du får en äggstra Glad och trevlig Påsk min vän!
    Massor av kramar från Lene

  3. Lena B E
    Apr 09, 2009 @ 17:31:28

    He he he… Hmm… Retsticka där!! Nu vart jag ju ännu mer nyfiken!! 😆 Ser att Pernilla oxå är nyfiken på den. Hi hi… Så då är vi två!! 😆
    Den ser ju ut att bli helt underbar!! Gillar allt jag ser, särskilt fjärilen och spetsen å swirlarna. Nu fattas visst bara lite bling och pärlor!! eller?
    Varsågod, va kul att du gillade mitt kort. Dom är verkligen både enkla och snabba att göra de där korten, beeskrivning finns på Hobby & Hantverks blogg. Ja det är klart att vi träffas på blåkulla, jag är strax resklar ska bara tanka med raketbränsle först, så det går undan dit ner!! Ha det så jättebra, vi hörs. Önskar dig en god & Glad Påsk! Massor med kramar från mej.

  4. Lena B E
    Apr 09, 2009 @ 17:34:47

    Åh vad spännande det låter, kan undra vad som är på väg hit?? Nyfiken!! 🙂
    Flyg lugnt, å ta det försiktigt i skvasttrafiken. 😆 Kramizar Lena

  5. Lena B E
    Apr 09, 2009 @ 17:36:48

    Jag menade ju kvasttrafiken! Det råkade slinka med ett s i bara farten!! Kram

  6. Annica H
    Apr 09, 2009 @ 22:48:32

    Oh wow! Det där ser spännande ut! 🙂
    Jag är hemma och firar påsken i lugn och ro, förhoppningsvis med lite extra pysseltid?…
    Jobbar på lördag, annars är jag hemma om du vill titta förbi? Hör av dig i så fall!
    Glad Påsk och kram från mig!
    Annica H

  7. Lilla pyssel Inger
    Apr 10, 2009 @ 08:14:37

    Hej där på dig min underbara vän:) Tack snälla för dina ord och din omtanke för mig det gör mig så värm och glad ska du veta:) Jag tok faktiskt en taime out i går orkade inte vara på datan alls. Skulle ha varit och pysslat med pyssel gruppen i onsdags kväll men det missade jag tyvärr då jag fick sådan himla värk å i går såg jag till att vila å ta det lugnt (jag har endast pysslat på natten hi hi hi).
    I dag känns det bättre så nu är jag lite laddad igen.
    Jag ska på utflykt med min kära sambo i dag och det ska bli kul, han har blivet helt tokig forstår du och köpt en segelbåt med sin bästa kompis!!! Det är en båt som heter Scanmar 33 och jag ska se detta underverket för första gång i dag så det blir spännande:) Jag tänker massor massor på dig min vän och önskar dig å din familj en jättetrevlig och glad påsk:) Massor massor med äggkramar från din lilla vän Inger som tycker så himla mycket om dig:) TACK FÖR ATT DU FINNS !

  8. Lilla pyssel Inger
    Apr 10, 2009 @ 08:16:03

    Å förlåt jag glömde jo säga att jag är jättenyfiken på din nya layout tycker att du retas nu:) Jag vill jo se hela layouten !!!!! Kramisar i massor massor från lilla Inger

  9. Lena B E
    Apr 10, 2009 @ 14:50:05

    Hej på dej min vän! 🙂 Ja du ser, det är fler än jag som tycker att du retas!! 😉 Vet inte du att det är fult att retas sådär? 😆
    Hoppas allt är bra med min vän idag!!
    Jag vill önska dig en riktigt god och glad påsk!! Ha det så härligt i helgen vännen! Ta det lugnt nu och ha det mysigt med din familj!! Vi kanske hörs nåt, endra på telefon eller genom mail. Många, många 1000 kramar till dig från mej

  10. Karina
    Apr 11, 2009 @ 08:46:21

    Hej vännen. Hoppas att allt är bra med dig och din familj och att ni har en trevlig påsk. Jag är sjukt nyfiken på hur din LO kommer att se ut. Det lilla man ser är verkligen fint. Jag har en del gamla svartvita foton och har scrapat ett par av dom. Det är verkligen roligt att få scrapa dom. Älskar att scrapa svartvita bilder för man behöver inte att ta hänsyn till färgerna i kläder och liknande. Ha nu en trevlig Påskafton. Kramar Karina

Kommentera

