Ny layout!

                       Hej på er allihop och God fortsättning på påsken!

Nu äntligen är min layout färdig! Nu Lena behöver du inte vänta längre, har hållit dig på halster så länge nu och äntligen får du se den, hehe!!! 😉 Den första på flera månader och det var så kul att äntligen fått tid att göra i det här formatet istället för allt smått som blir när man gör kort.  Fotot är på min mor och taget 1963 när hon var 18 år. Ett så vackert foto på henne och jag älskar det här fotot så mycket! I verkligheten är färgerna lite klarare och allt bling syns och glittrar betydligt mer IRL, även den tunna silvertråd som jag trätt genom spetsen, knappt den syns här, men betydligt mer IRL. Ber om ursäkt för att texten på journalingen är så suddig, försökte att fixa till skärpan vid redigeringen men bättre än så här gick inte att få.

   layout-pa-mamma-18-ar-1963-hopsatt

                                               Några detaljbilder

                 layout-pa-mamma-18-ar-1963-detaljbild-pa-blomranka-va-sida1  layout-pa-mamma-18-ar-1963-detaljbild-pa-stora-blomman  layout-pa-mamma-18-ar-1963-detaljbild-pa-nyckeln     

                                   layout-pa-mamma-18-ar-1963-detaljbild-pa-journalingen  layout-pa-mamma-18-ar-1963-detaljbild-pa-nedre-ho-hornet-med-swirl-o-fjaril1

Nu är klockan jättemycket och jag skulle egentligen varit till sängs mycket tidigare eftersom min nackmigrän kom tidigare ikväll men jag kände att jag måste lägga ut bilderna på layouten nu då det är några stycken som har väntat länge på att få se den 😉 , så håll till godo! 🙂

                               Godnatt och kram på er alla goa vänner!

                                                     Susanne

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lilla pyssel Inger
    Apr 13, 2009 @ 09:49:14

    Hej på dig goa underbara vän och en riktigt trevlig fortsättning på påsken:) VILKEN LO DU HAR GJORT DEN ÄR DET BÄSTA DU NÅGON SIN HAR GJORT HELT FANTASTISK Susanne:) JAG GILLAR DEN MASSOR MASSOR ska du veta och det var på¨tiden att du visade upp härligheten hi hi hi
    Visst var den fin lådan som jag fick av min svar dotter vilken tur man har eller hur:) Kul också att du tyckte om mitt nya kort och tagsen fast jag blev inte helt nöjd med mitt nya vik kort vet inte varför men det blir då i bland och man vet heller inte vad som är felet så är det bara!!!
    Jag har nu på morgonen lagt ut min först vin påsen och den blev jag riktigt nöjd med:) Sen så blev det två stk nya mini böcker också hade en liten bit kvar av mitt kaffe papper och då var jag tvungen att använda det till något eller hur!
    Påsen har varit bra tycker jag har ätet allt för mycket god mat tyvärr jag är redan för tjock men så är det när man inte kan hålla fingrarna i styr och bara äter på!!!! Vi var bort bjudna i går också men då var jag helt slut och hade så himla ont så då var det helt stop för mig. Ska ta det lungt i dag med sen börjar jo värdagen igen i morgon å smärtkliniken på onsdag!
    Blev ledsen för din skuld att du inte har mått bra min vän och hoppas att du mår mycket bättre i dag jag håller tummarna för det ska du veta och tänker massor på dig:)
    En fråga värt har du köpt ditt text papper som du använt dig till din underbara LO ? Gillade det massor massor helt i min stil:) Önskar dig en underbara dag min underbara vän och sköt nu om dig, massor massor med kramis från din lilla vän Inger

  2. Pernol
    Apr 13, 2009 @ 11:41:30

    Wooow vilken vacker LO!!! Gillar den i massor!
    kramisar
    Pernilla

  3. Lena B E
    Apr 13, 2009 @ 13:57:27

    Ååååå wow, wow, wow!!! Layouten är ju helt uuunderbar!!! Stum av förvåning :o: Massor av fina detaljer, älskar den!!! 😀 Den var verkligen värd att vänta på!! 😉 Vad ung hon är din kära mamma, kom på att hon måste vara BARA ca 5 år äldre än min syrra!! Du har en ung mor du!! 🙂 Den där masken du pratade om, är det den svarta som påminner om en fjäril uppe i vänsta hörnet? Hur som helst är den (fjärilen?) jättefin. Hela lo´n är helt fantastiskt fin!! Jag håller med Inger det är den absolut finaste du någonsin gjort!! Jag gillar den massor, massor också (som Inger säger)!! Du är duktig du!!! 🙂 😀 Önskar dig en god fortsättning på påsken. Massor av kramar från Lena

  4. Annica H
    Apr 13, 2009 @ 21:33:36

    Oh SÅ fin den är! Det kan jag säga med eftertryck eftersom jag har sett den IRL! 🙂 Otroligt vacker!

    Tack för senast! Jättetrevligt! Hoppas att vi ses igen snart!

    Kram Annica

  5. Carina W
    Apr 20, 2009 @ 07:07:15

    Hej,Sussie!
    Vilken otroligt vacker LO på din mor.Den måste du vara stolt över.Gillar färgerna och upplägget.
    Tack för alla dina kommentarer hos mig.Det värmer och gläder när du tycker om det jag gör.
    Handstämpeln är slut och bilden på babyn är ett foto från ett fotoprogran från en gammal data.Har den inte kvar längre.
    Hoppas du får en fin dag och sköt om dig!

  6. Ulrika
    Apr 26, 2009 @ 01:32:46

    Vilken läcker LO! Både helhet och detaljer är verkligen kanonfint!

Kommentera

