Påskkort och Blogcandy vinst!

Vill visa er det underbara påskkortet jag fick av underbara, snälla och goa Lena! TACK min underbara och goa vän!!!

                                  paskkort-av-lena-b-e-091

Vill också visa er det jättefina 3:e priset jag vann i Ingers blogcandy och jag som aldrig brukar ha nån tur att vinna nånting, men till slut så har turen vänt, åtminstone för den här gången, hehe! Dessutom så har hon också gjort en lika fin Grattis tag till vinsten som den lilla citatboken. TACK snälla, underbara Inger för den fina vinsten!!!

vinst-i-ingerc2b4s-blogcandy-april-091

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lene Kristensen
    Apr 15, 2009 @ 12:46:24

    Härliga grejer du fått!
    Hoppas du fått mitt mail med ditt swapkort som jag fick!?
    är allt bra med dig vännen?
    Kramizar från Lene

  2. Lena B E
    Apr 16, 2009 @ 00:03:59

    Hej igen vännen! 🙂 Men så söt den är boken du vann!! 🙂 Boken och tagen är jättefina!! Sån tur du hade som vann detta!! 🙂 Vilken tur att ”vindarna vänt åt rätt håll” för dig, så att du äntligen fick vinna något det är du verkligen värd, nu ska du se att du får medvind ett tag i tävlingar/utlottningar!! 😉 Får vi hoppas i alla fall, jag ska hålla tummarna så du vinner mera. 😉 Jag är verkligen glad för din skull, det var absolut din tur att vinna något!! 😀
    Massor med kramar till en nattuggla från en annan nattuggla Ho Ho! 😉

Kommentera

