Swapkort!

Nu, äntligen har jag kommit mig till skott med att visa upp korten från den andra receptswapen och den är tillsammans med några härliga blogtjejer!

swapkort-fran-karina-t      swapkort-fran-lena-b-e

swapkort-fran-lena-l1  swapkort-fran-lene

swapkort-fran-pernilla-m  swapkort-fran-pernol

Här är de korten som jag gjorde till den här swapen, och det skulle vara fiskrecept den här gången och mitt bidrag blev då på min och familjens absoluta älsklingsrätt; Lax i ugn. Tyvärr så har jag bara fyra stycken av mina att visa upp, de andra fyra försvann mystiskt från mitt fotoprogram. 😦  Jag råkade göra ett för mycket så därför blev det åtta stycken istället för sju. Skulle varit så roligt att få visa upp alla åtta då jag har sytt på dem alla och i olika färger och alla korten är dessutom olika papper på. Tanken var att det skulle vara lika kort allihop, men för det första så hade jag inte så mycket papper av en sort så det skulle ha räckt till sju eller åtta kort och för det andra så tycker jag att det är urtrist att göra så många likadana, jag skulle absolut ha tröttnat efter max två kort, så är det bara. Så tyvärr så är jag ledsen att jag bara kan visa upp hälften av mina kort! 😦

mitt-swapkort-pa-lax-i-ugn  mitt-swapkort-med-lax-i-ugn

mitt-swapkort-pa-fisk-i-ugn  mitt-swapkort-pa-lax-i-ugn2

                  Kram på er alla goa vänner!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lena B E
    Apr 16, 2009 @ 00:16:02

    Helt otroligt super duper snygga kort du gjorde!! 😀 Vilken tid det måste ha tagit att sy så där på allas kort!! 😯 Ett helt fantastiskt jobb du lagt ner!! 🙂 Tyvärr så glömde jag totalt bort att jag lovade att ta ett foto och skicka till dig på det jag fick, jag är ledsen för det! 😥 hoppas du inte är allt för besviken på mej. Att du inte påminde mej? det skulle du ha gjort jag börjar ju bli gammal & glömsk 😉 😆 Massor med kramar till dig min underbara vän

  2. Lena B E
    Apr 16, 2009 @ 16:44:54

    Hej vännen! Hur mår du idag?
    Här var det snöväder när vi vaknade, fy f-n!! Det var alldeles vitt ute och stora flingor singlade ner!! Typiskt aprilväder!! Så trist!!
    Nu finns det tack och lov inte mycket kvar av det! Nu får jag väl börja längta efter solen igen… hm…
    Man kanske skulle scrappa sig ett sol-kort och se om det hjälper, solen kanske tittar fram då 😆
    Du har en award att hämta i min blogg.
    Kramar från Lena

Kommentera

