Shit happens! Ny layout

Hej på er allihopa! Gör ett snabbt inlägg här innan jag ska iväg till läkaren idag. Visar den layout som jag har hållit på med i ett par dar nu, den var så svår pga. den overlay som snälla och goa Annika hjälpt mig att skära ut med hennes nya Gazelle, jättekul. Svårt med dekorationerna till den och med tanke på att händelsen inte var så rolig och fotot visar en olycka vi var med om med vår husvagn sommaren -07. Som tur var så blev ingen människa skadad och knappt husvagnen heller, bara handbromsen som behövde bytas men annars inte en repa, otroligt! Änglavakt kanske…

                                                Shit Happens…

layout-om-husvagnsolyckanshit-happens-hopsatt

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Apr 17, 2009 @ 15:17:48

    Fy vilken hemskt olycka! Tur att ingen kom till skada! Ni måste ha haft änglavakt som du säger. Men layouten är ju jättesnygg! Kul med alla former!
    kramisar
    Pernilla

  2. Lena B E
    Apr 17, 2009 @ 18:08:02

    Hej min vän! Jag håller helt och fullt med Pernilla om allt!! 😯 Klart ni hade änglavakt!! 😉
    Wow vilken super dupersnygg LO!! Jag bara sitter här och gapar!! 😮
    Tur att ingen ser mej, jag ser säkert ut som ett fån 😆
    Hoppas det går bra/gick bra hos farbror doktorn Ska bli intresant att höra vad han säger! 🙂
    Ha en jättetrevlig kväll, vi kanske hörs. 😉
    Förresten vet du att det är Mara hos Marit? Jag scrappar för glatta livet;) 😆
    Massor med kramar från Lena

  3. Annica H
    Apr 18, 2009 @ 15:58:11

    Wow va snyggt det blev! Trist händelse att scrappa om, men resultatet blev super ändå! 🙂
    Jag har en helt scrapfri helg hos mina föräldrar… Så nu ska jag faktiskt gå ut och tvätta bilen! 🙂
    Kram Annica H

  4. sussies
    Apr 18, 2009 @ 20:08:56

    Tack Annica! Ja ibland behöver, åtminstone jag även scrappa sånt som inte alltid är så glatt, en form av terapi. Men det kan bli bra resultat ändå, eller hur?
    Hoppas du inte får allt för mycket abstinens nu när du inte kan scrappa på hela helgen, hehe!

    Kram på dig!!!

  5. Kamilla
    Apr 19, 2009 @ 13:23:34

    ÅÅÅ så läcker den är 😀 supersnyggt!!
    Men håller med Annica, trist händelse, tur att det gick så bra ändå !!!
    Jag skulle vilja ha en gazelle jag med…jag får sälja sillen 😉

  6. Mia
    Apr 20, 2009 @ 17:06:13

    WOW sså läcker LO, såååååå fint med overlay =)))) riktigt coooolt!!!!! Duktig Du är!

    Men OJ åkte husvagnen i diket??? Tur att ingen kom till skada, en olycka händer så lätt.

    Vårkram//Mia

Kommentera

