Award!

                    Hej på er och en trevlig måndag önskar jag er alla!

                                    award-fran-lena2

                       award-fran-lena-blogrocks

För ett tag sen fick jag dessa söta awarder av snälla och goa Lena  och snälla Pernilla som jag nu äntligen tagit mig tid till att visa er, visst är dom söta! 🙂 TACK snälla ni, de värmer verkligen och jag blir lika hänförd varje gång jag får en eller flera awarder. Har jag förtjänat dem, har jag en så fin blogg? Men några tycker då det iallafall så då är det bara att ta åt sig äran av det och jag känner mig enormt hedrad varje gång! 🙂 🙂 🙂

Sen så ska jag ju också dela ut dem i sin tur och det är ju som bekant lika svårt varje gång. Tycker att alla bloggar som jag besöker är mysiga på sitt sätt och jag skulle egentligen vilja ge dem till alla dom, men den här gången får det bli till de här fantastiska tjejerna och deras lika fantastiska bloggar som jag älskar att besöka.

Naturligtvis så ger jag dem genast åter till goa och mysiga Lena-trollet! 😉

Till gulliga, underbara Inger

Till goa och snälla Annica

Till snälla och duktiga Lene

Till härliga Karina

Till gulliga Pernilla/Pernol

Till goa och söta Ulrica

Till kära syster yster Marianne

Till goa, duktiga och snälla Tesa

Till snälla Elzie

Till snälla Betty1/To kindness Betty1

Till duktiga Robinzberdz/ To the talented Robinzberdz

Ta dem med er nu och dela ut dem i eran tur! /Take this awards with you and give it to other bloggers!

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Elzie
    Apr 20, 2009 @ 19:39:32

    Tusen tack! Vad gullig du är. Och hon i Vegas är ju hur duktig som helst. Att hon dessutom är mormor (farmor?) kan ingen tro när man ser det fotot, ha, ha.
    Hoppas du har en bra kväll vännen. Det börjar faktiskt släppa lite i ryggen. Hjälpte till att lyfta på och av golvet till förtältet så jag tror jag tog i lite för mycket där.
    Kram Elzie

  2. Lena B E
    Apr 20, 2009 @ 20:01:29

    Tack så mycket snälla goa du, mitt kära troll! 😉 Tusen TACK, vad jag blir glad och hedrad 😀 Eftersom jag får dem tillbaka från dig så delar jag inte ut dem igen, hoppas du inte blir alltför ledsen på mej för detta? Jag hoppas du mår bra idag och att nack-eländet är bättre!! Jag tar det lugnt idag eftersom jag känner att jag behöver vila för att inte bli alldeles kaputt. 😉 Tusen tusen tack för awarderna min kära vän. Ge dig iväg in till Marit nu och rösta på mej. 😉 Kom ihåg att maila rösterna denna gång 😆 Jag skojar med dig fattar du väl!! 😉 Du gör som du vill!! 🙂 Massor med trollkramar från Lena

  3. Lene Kristensen
    Apr 20, 2009 @ 22:02:18

    Hej vännen!
    Tack snälla rara du för de fina Awaeder, jag ska ta itu med dem i veckan när jag är ledig!

    Ja visst var det fina swapkort! Hoppas du är med denna gång!!!
    Ha det bäst min vän så hörs vi!
    Kramizar från Lene

  4. Karina
    Apr 21, 2009 @ 09:10:32

    Tack snälla kära du. Man blir alldeles rörd. Tittar in lite snabbt här nu för jag ska iväg till jobbet. Ska titta på swapkorten sen och se om jag kan hjälpa dig. Ha en underbar dag. Kramar Karina

  5. Annica H
    Apr 21, 2009 @ 20:24:16

    Men så gullig du är! Tusen åter tusen tack! 🙂
    Kram Annica

Kommentera

