Blogcandy!!!

                         blogcandy_debbie

Kika in hos den här tjejen så får ni se det mest generösa blogcandy som, åtminstone jag har sett nånsin! Hon firar att hon snart har nått 62.000 besökare i hennes blogg, inte dåligt, eller hur?! Allt det här underbara godiset kan ni hitta HÄR! Lycka till!!!

                         blogcandy-jeanette

Hos den här tjejen hittar ni också ett väldigt fint blogcandy, ta chansen du också! Det här godiset hittar ni HÄR! Lycka till!!!

                                   blogcandy-kim 

Den här tjejen firar att hon just nått upp till 20.000 besökare på sin blog och därför så lottar hon det här fina godiset (lokaltillverkad choklad också, mums!) Gå in till henne och lämna en kommentar så har du också chansen till det här blogcandyt. Du hittar det HÄR!  Lycka till!!!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Busan
    Apr 27, 2009 @ 14:09:32

    Hej Sussie! Blev så glad att du tittat in på min blogg och sett min fasters påskägg!!! Har varit inne och tittat på din blogg ibland men har blivit dålig på att titta runt på slutet. Det går lite i perioder… Vill bara önska lycka till med din dotter på ortodontin och hoppas att allt går väl. Och att ni får en go shoppingrunda efteråt!!! 🙂 Kramar Busan

  2. TinaStina
    Apr 27, 2009 @ 19:30:31

    Tack för hälsningen i min blogg! Och jag kan lova dig att 44 är en jättebra ålder, så du har något att se fram emot 😀

    Vilka grymma blogcandys! Jag var inne på den första och insåg snabbt att mina chanser är minimala. Jag vinner inget om jag så har 50 % chans och i det här fallet är det i nuläget 1.595 som har tagit en lott!!! Men tar jag ingen är ju å andra sidan chansen noll 🙂

    Kram!

  3. Pernol
    Apr 30, 2009 @ 04:19:54

    Hej ! Jag har fått ett erbjudande från e-butiken Papper & Sånt. Hon, Viktoria, åker förbi Övik på väg till Kalix i juni. Viktoria kan ta med material som vi får köpa alternativt att vi handlar via nätet och får fraktfritt. Just nu har hon många extrapriser. En länk finns i min sidebar. Erbjudandet finns här:http://pernolpysslar.blogspot.com/2009/04/tack-snalla-lene.html under kommentarerna. Du kan ju fundera på det. Sprid gärna detta till dina scrapvänner i Övik.
    kramis
    Pernilla

  4. Lene Kristensen
    Apr 30, 2009 @ 12:28:36

    Hej min vän!
    Vill önska dig en härlig valborg!
    Själv ska jag jobba!
    Kram Lene

  5. Marianne
    Apr 30, 2009 @ 15:01:41

    Hejsan!
    Tänkte bara tipsa om en hobbysida cchobby.se, (fast du kanske redan har sett den). Ha en trevlig
    valborg allihopa!
    Kram Marianne

  6. Karina
    Apr 30, 2009 @ 19:27:08

    Hej min vän. Ja jag hittade denna blogcandyn. Helt otrolig. Måste vara gjord av pengar. Hoppas att du och din familj har det bra och får en riktig trevlig Valborgskväll. Här har vi eldningsförbud så det blir inget bål. Jag håller på att grilla i vår nya klotgrill men det verkar som om den slocknat för jag har grillat samma flintastekar i en halvtimme nu och det har inget hänt med dom. Får nog ta in dom till ugnen. Kramar Karina

Kommentera

