Fina gåvor! :-)

Titta vad jag fick i lådan idag, två kuvert med jättefina kort i och uppstämplade motiv av underbara, goa och snälla Lena! 🙂

Se och njut av hennes vackra kort för det gör jag! Du gör mig alltid så rörd gumman när du ger mig så fina kort, TACK!!!

   kuvertkort-av-lena-b-e-med-stamplade-motiv-inuti

  gront-kort-av-lena-b-e-du-ar-en-parla

                                 ny-signatur4

14 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pernol
    Maj 07, 2009 @ 18:32:04

    Haallåå där! Vilka jättefina kort du har fått!!! Lena är såååå himla gullig! Jag fick post av henne idag också. Titta in så får du se! Visst har vi tur som får så fina kort!
    kramis
    Pernilla

  2. Lena B E
    Maj 07, 2009 @ 19:21:44

    Varsågod min goa kära vän, det var så lite. Så roligt att du gillade det jag skickade men jag får be om ursäkt för de dåliga stämpelmotiven, jag behöver deffenetivt en ny stämpeldyna.
    Kul att du gillade min design på mappen, ja nu har du en mall, annars är dom enkla att göra ändå! Å fort går det, iaf. när man gjort några stycken. 😉 He he…
    Tack så mycket för nackmigränen! 😉 Visst är det du som skickat den? 😆 Det var snällt! 😉
    Skoj, skoj… så kul att skämta lite grann!!
    Jag tror huvudet går i bitar snart, åtminstone känns det så. 😦
    Nu ska jag vila från datorn en stund. 🙂
    Massor med kramar till dig min vän från Lena

  3. Mia
    Maj 09, 2009 @ 15:54:27

    Oj det var inte illa att få så fin post =)
    Trevlig Helg!
    KRam//Mia

  4. Camilla
    Maj 09, 2009 @ 17:01:42

    Hei! Du spurte etter boderpuncher… Nå vet jeg at de har fått inn en del fine på Papirloftet.
    http://www.papirloftet.no
    Klem, Camilla.

  5. Ulrica
    Maj 10, 2009 @ 05:15:41

    Hej vännen!

    Vad roligt med scrapträff! =) Jag önskar att vi hade mer av sånt här! =) Håller med dig ang. värken, att det ibland kan vara värt det!

    Söta kort du fick av Lena, hon är alltid så gullig & rar, likaså du med alla söta hälsningar! =) Blir alldeles varm i hjärtat när jag inser att det finns snälla & omtänksamma människor kvar…ibland tryter hoppet..

    Måste naturligtvis tillägga att lo.n i inlägget nedanför är superläcker! 😉

    Ha en bra dag, kramar

  6. Lena B E
    Maj 10, 2009 @ 11:12:15

    Hej min goa vän! Hoppas du mår bättre idag?!! Tyvärr är det ungefär lika här som igår, å vädret hjälper minsan inte till nåt!! 😦 Mulet, blåsigt och kallt. Blä!! Det blir väl till att hitta på något att scrappa med, ja jag vet… jag borde få min almanacka klar nångång!! Ska kanske göra det idag om jag inte kommer på nåt roligare. he he… En beskrivning till väskkortet hittade jag här:
    http://www.kortifokus.se/vaskkort.html
    Dom var riktigt rolig att göra.
    Ha en underbar dag! Vi hörs!
    Kramar från Lena

  7. Lene Kristensen
    Maj 12, 2009 @ 16:15:48

    hejsan vännen!
    Hoppas allt är bra med dig! Här är det Ok, jag har varit dålig några dagar och kunde inte göra annat än pysla. vilken lyx egentligen…
    Men nu jobbar jag igen, och så ska jag vara ledig några dagar och åka till barnbarnen.
    Ha det gott min vän!
    Kram lene

  8. Annica
    Maj 12, 2009 @ 20:07:13

    Vilka underbara vänner du har! Du är värd alla fina gåvor! 🙂
    //Annica H

  9. Lena B E
    Maj 12, 2009 @ 23:35:26

    Hej min goa kära vän!! 🙂 Hur mår du idag? Här är allt bra igen. Så skönt så!! 😉 Hoppas verkligen att du är bättre också?!! 🙂 Har kollat på första delen av melodifestivalen, såg du oxå det? Så kul att Sverige & Island gick vidare + en del andra länder som jag gillade, tex. turkiet och rumänien. 😀 Men jag tyckte dock inte om alla som gick vidare till finalen. Vilken dag var det dottern skulle opereras? Var det denna vecka? Idag har jag inte scrappat nåt, finns ju annat att göra oxå tyvärr. 😉 Vi hörs, ha det så bra min vän. Massor med kramar från Lena Skogstroll 😉

  10. Karina
    Maj 13, 2009 @ 17:39:19

    Hej min vän. Börjar med att be om ursäkt. Jag är så dålig på att hälsa på. Hoppas att allt är bra med dig. Mycket vackert här finns som jag missat. Visst är Lena go? Jag fick också kort och mapp med en massa uppstämplat. Blev så himla glad. Sitter här på jobb och väntar på att klockan ska bli 18 så att jag kan stänga och åka hem och pyssla lite. Jag införskaffade en Making Memories carousel i Måndags och ska hem och ”inreda”. Ha nu en trevlig kväll. Kramar Karina

  11. Lena B E
    Maj 13, 2009 @ 19:32:25

    Hej min underbara vän! 🙂 Hur mår du idag? Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu & att du har bättre väder än mej, för här haglade det tidigare på dan, nu regnar å blåser det som bara den !! Så trist väder så… Men, men, det är inget att göra åt!! Roar mej med att shoppa på tradera istället. 😉 Tror gubben har somnat framför tvn 😆 för det är då ovanligt tyst!! Skönt!! 😉 Vi hörs min goa trollugglevän. he he… Massor med kramar från den här trollugglan 😉 Kramizar Lena

  12. Lena B E
    Maj 14, 2009 @ 18:34:34

    Hejsan vännen! 🙂 Vet du vad? Nu är äntligen min almanacka klar! Vet du hur skönt det är?!! Jo det vet du nog, du höll ju också på med en förrut!! 😉 Så himla skönt att slippa tänka på den mera!! 😀 Som det känns nu ska jag aldrig göra någon mer almanacka, men vi får väl se… det blir ju ett nytt åt, tur det är långt dit. 😉 Dina pumpor är med på ett hörn de oxå, du kan väl kolla så jag satt dit dom på rätt sätt! 😉 Det blåser infernaliskt idag med, ska det aldrig sluta. Men en stor sol har vi haft hela dan iaf. Jätteskönt!! 🙂 Fick du mitt mail som jag skickade för några dar sen?
    Nu ska jag scrappa en stund, ska bara leta lite inspiration nån stans. Miljoner kramar till dig min kära vän 🙂

  13. Pappersvinden
    Maj 16, 2009 @ 11:59:10

    Hej!

    Du har vunnit utlottningen av ”Ha en bra dag”-stämpeln på Pappersvindens blogg.

    Maila din adress till info@pappersvinden.se
    så skickar vi stämpeln.

    /Designteamet

  14. Lena B E
    Maj 16, 2009 @ 13:28:07

    Massor med GRATTIS till dig vännen!!! Å så roligt, vad jag är glad för din skull!!! 😀 Förlåt att jag inte hörde av mej igår, men gubben jobbade eftermiddag så då passade jag på att scrappa för brinnande livet, hi hi… fick en lo klar iaf. Sen när den var klar så var jag så trött och hade skitont i ryggen så då orkade jag inget mer. Idag har vi tänkt grilla här så då är det ju en del att fixa med maten, så mycket grönsaker som ska förkoka och sen kladdas med olja och glaze. Men gott ska det bli, hoppas jag. Massor med kramar från Lena

Kommentera

