Jag har vunnit!!!:-)

Jippie, jag har vunnit!!! Vann sista utlottningen hos Pappersvindens stämpelutlottning!
Den här söta stämpeln flyttar snart hem till mig!

                                 Utlottning, ha-en-bra-dag

                                                    KRAMIS!!!!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mia
    Maj 17, 2009 @ 20:59:21

    Grattis vad roligt =)
    Kram/Mia

  2. Lena B E
    Maj 17, 2009 @ 21:23:29

    GRATTIS!! Hipp hipp HURRA!! Va kul!! 🙂
    Vilken fin stämpel du får och vad användbar den verkar, kanon!! 🙂
    Hur är det med ryggen?
    Attans att du skulle få det där igen!! Usch å fy!!
    Är supertrött så jag ska kolla om det är någon film att se… Vi var uppe för länge i natt som var, får nog bli tidigt i säng ikväll. 😉
    Massor med kramar från Lena

  3. Lene Kristensen
    Maj 18, 2009 @ 16:11:50

    Grattis min vän, kul att du vann och den är hur bra som helt att ha!!!!
    Vill önska dig en trevlig vecka!
    kramizar från lene

Kommentera

